Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter endt kan man forvente å kunne se epikrise etter avsluttet behandling i HelseNorge. Skjønner det er dustete spørsmål fordi det sikkert er forskjellig, men erfaringsmessig hvor lang tid har det tatt hos dere? Det er snakk om DPS. 

Det er ti dager siden siste samtale. Er litt spent fordi jeg er nervøs for hvilke medisinanbefalinger som videresender fastlegen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formoder at du og fastlegen får samme medisinanbefaling. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (3 timer siden):

Hvor lang tid etter endt kan man forvente å kunne se epikrise etter avsluttet behandling i HelseNorge. Skjønner det er dustete spørsmål fordi det sikkert er forskjellig, men erfaringsmessig hvor lang tid har det tatt hos dere? Det er snakk om DPS. 

Det er ti dager siden siste samtale. Er litt spent fordi jeg er nervøs for hvilke medisinanbefalinger som videresender fastlegen. 

Medisinanbefaling er garantert den samme du fikk i siste time på DPS.

Anonymkode: a7853...bba

Skrevet

Min epikrise var ferdig innen en uke etter at jeg hadde siste time.

Skrevet
nachnoo skrev (19 timer siden):

Formoder at du og fastlegen får samme medisinanbefaling. 

It's complicated. Behandler gikk noe motvillig med på mine ønsker, men er jo da usikkert om det kommer til å være ok videre. Kommer an på hva som står i epikrisen. FL vil mindre sannsynlig fornye resepter som i utgangspunktet et mot generelle anbefalinger... Men for meg har komboen fungert, så krysser fingrene hardt.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Medisinanbefaling er garantert den samme du fikk i siste time på DPS.

Da blir det lithium da, som er helt utelukket. Håper da ikke det. 

munchin skrev (18 timer siden):

Min epikrise var ferdig innen en uke etter at jeg hadde siste time.

Ja. Skulle ikke tro det tok så tid. Mener å ha fått tidligere før... 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (2 timer siden):

It's complicated. Behandler gikk noe motvillig med på mine ønsker, men er jo da usikkert om det kommer til å være ok videre. Kommer an på hva som står i epikrisen. FL vil mindre sannsynlig fornye resepter som i utgangspunktet et mot generelle anbefalinger... Men for meg har komboen fungert, så krysser fingrene hardt.

Da blir det lithium da, som er helt utelukket. Håper da ikke det. 

Ja. Skulle ikke tro det tok så tid. Mener å ha fått tidligere før... 

Hvorfor utelukker du Litium?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor utelukker du Litium?

Fordi det jeg tar fungerer fint og er mye mer udramatisk enn lithium. Hvorfor endre noe som ikke er i stykker? Skjønner man prøver hvis annet ikke har effekt. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (3 timer siden):

Fordi det jeg tar fungerer fint og er mye mer udramatisk enn lithium. Hvorfor endre noe som ikke er i stykker? Skjønner man prøver hvis annet ikke har effekt. 

Ja, om du tar medisiner som hjelper deg og holder deg stabil er det jo veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde siste time i midten av desember. Ingen epikrise. Og jeg hater det.

Anonymkode: 6a724...79b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hadde siste time i midten av desember. Ingen epikrise. Og jeg hater det.

Er det noen spesielle opplysninger du venter på? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det noen spesielle opplysninger du venter på? 

Nei jeg bare liker å vite hva de skriver. Og fastlegen ville kanskje også likt å ha en epikrise.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei jeg bare liker å vite hva de skriver. Og fastlegen ville kanskje også likt å ha en epikrise.

Jeg er også nysjerrig slik og liker å ha kontroll!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...