Gå til innhold

Dere andre som bruker Wellbutrin; har dere redusert apetitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken dose bruker du? Jeg har brukt 150 mg i 4-5 uker og spiser nå 1/3 av det jeg vanligvis gjør (jeg er overvektig så det er bare bra!)

Anonymkode: 102e8...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg har hatt 0 apetitt i hele desember og januar. Nå har det gått litt over, men jeg spiser fortsatt mindre enn vanlig og er nok i defisitt noen dager i uka fortsatt. 

Vet ikke om det er tilvenning eller fordi jeg har redusert dosen noe. Var noe over anbefaling. Kanskje kombinasjonen med ssri også bidrar til å motvirke apetittløsheten. 

Så bra for deg at den effekten er nyttig for deg :)

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg har hatt 0 apetitt i hele desember og januar. Nå har det gått litt over, men jeg spiser fortsatt mindre enn vanlig og er nok i defisitt noen dager i uka fortsatt. 

Vet ikke om det er tilvenning eller fordi jeg har redusert dosen noe. Var noe over anbefaling. Kanskje kombinasjonen med ssri også bidrar til å motvirke apetittløsheten. 

Så bra for deg at den effekten er nyttig for deg :)

Hvilken dose stod du på/står du på nå?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvilken dose stod du på/står du på nå?

Har bestemt meg for å ta meg sammen og være meg mitt ansvar mer bevisst, så godt jeg klarer, så derav er det noe jeg ikke deler.

Men snakk med FL eller annen behandler. Ikke uvanlig å kunne trappe opp noe etter noen uker. Mulig de vil ta serumspeil først. Husker ikke om det gjøres på Wellbutrin. 

Endret av krøll9
Skrevet
krøll9 skrev (30 minutter siden):

Har bestemt meg for å ta meg sammen og være meg mitt ansvar mer bevisst, så godt jeg klarer, så derav er det noe jeg ikke deler.

Men snakk med FL eller annen behandler. Ikke uvanlig å kunne trappe opp noe etter noen uker. Mulig de vil ta serumspeil først. Husker ikke om det gjøres på Wellbutrin. 

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...