Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (5 minutter siden):

Ettermiddagen er til nå tilbragt på legevakten og mamma blir nå lagt inn med hjerterytmeforstyrrelser. Det er tøffe tak for tiden..

Å det var trist på toppen av alt, håper det går bra ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (58 minutter siden):

Ånei! Håper det ordner seg. ❤️

Tusen takk ❤️

Jeg prøver å tenke at nå er hun trygg og får behandling og hjerteovervåkning, hadde vært verre om hun ble sendt hjem. Men det er klart at det generelt ikke er så veldig gøy dette her.

Skrevet
stjernestøv skrev (56 minutter siden):

Å det var trist på toppen av alt, håper det går bra ❤️ 

Tusen takk snille du ❤️ 

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Tusen takk ❤️

Jeg prøver å tenke at nå er hun trygg og får behandling og hjerteovervåkning, hadde vært verre om hun ble sendt hjem. Men det er klart at det generelt ikke er så veldig gøy dette her.

Ja du får prøve å tenke på at hun er i gode hender nå og at du kan ta vare på deg selv. Kanskje se en god serie eller noe slikt. :) Jeg ser på en spansk serie på Netflix som heter "i gjørma". Er en serie om kvinner som er i fengsel. 

Det er ikke gøy nei, og kan skjønne om angsten din blir sterkere av det. 

Skrevet
ISW skrev (4 minutter siden):

Tusen takk ❤️

Ja, nå er hun i gode hender. Klem til deg ❤️

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja du får prøve å tenke på at hun er i gode hender nå og at du kan ta vare på deg selv. Kanskje se en god serie eller noe slikt. :) Jeg ser på en spansk serie på Netflix som heter "i gjørma". Er en serie om kvinner som er i fengsel. 

Det er ikke gøy nei, og kan skjønne om angsten din blir sterkere av det. 

Tusen takk og tusen takk for tips :) Skulle egentlig på Kill Bill-maraton på kino i dag men dropper det. Tenker jeg får prøve å lage litt god mat og slappe av og være tilgjengelig hvis hun ringer.

Egentlig litt rart det med angsten. Den kjennes egentlig bedre når jeg bekymrer meg for reelle ting.  Har ikke brukt benzo nå siden torsdag morgen - det går fint.

Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Ja, nå er hun i gode hender. Klem til deg ❤️

Tusen takk snille du. Klem tilbake ❤️ 

Skrevet
ISW skrev (9 minutter siden):

Tusen takk og tusen takk for tips :) Skulle egentlig på Kill Bill-maraton på kino i dag men dropper det. Tenker jeg får prøve å lage litt god mat og slappe av og være tilgjengelig hvis hun ringer.

Egentlig litt rart det med angsten. Den kjennes egentlig bedre når jeg bekymrer meg for reelle ting.  Har ikke brukt benzo nå siden torsdag morgen - det går fint.

God mat hørtes bra ut. :)

Ja det er litt paradoksalt egentlig. Hvis jeg bruker ordet riktig. 😅 Men ja, man har ikke tid til slike ting når det er mer virkelige ting som foregår. Det kan du kanskje ta med deg til senere. At det har med hvor mye plass det får ha. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...