Gå til innhold

Skal du feire valentinsdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere og med hvem? 

Anonymkode: b6dbb...34b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope.

Anonymkode: 8ee76...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at du hadde fått bedre svar om du skrev under nick? Er det en spesifikk grunn til at du ikke skriver under nick nå?

Anonymkode: b3325...30b

Skrevet

Nei. Det er en fjortisgreie etter min mening.

påskelilje
Skrevet

Nei, det har vi aldri feiret.

Skrevet

Skal feire den 14, men ikke pga Valentinsdagen. Skal i bursdag. 

Krisebærblomsten
Skrevet

Nei, blir ingen feiring på blomsten hun trenger en bie🫢 

Skrevet

Har aldri brydd meg om dagen. Man kan heller vise kjærlighet resten av året enn å feste det til én fast dag. 

Skrevet

Nei, hos oss er det svært begrenset markering av slike "dager". Mulig jeg baker boller i anledning fastelavn, det gjorde vi da barna var hjemmeboende og i en alder da de satte pris på det. Skjer det i morgen, er det  i så fall fordi det ligger en pakke gjær i skapet som snart bør brukes til noe.

Valentines hadde ingen status da vi var unge. Digresjon: Første gang jeg hørte om Valentines, var på 1970-tallet, i forbindelse med en amerikansk brevvenn. Den gangen hadde ikke dagen ensidig fokus på dating og kjærester, man skulle tenke på og sende en hilsen til de(n) man var glad i. 

Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Har aldri brydd meg om dagen. Man kan heller vise kjærlighet resten av året enn å feste det til én fast dag. 

Det sier vi hjemme hos oss også, at vi elsker hverandre hverandre dag hele året, ikke bare den 14/2. 😁🥰

Skrevet
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Det sier vi hjemme hos oss også, at vi elsker hverandre hverandre dag hele året, ikke bare den 14/2. 😁🥰

Sånn skal det jo være. :)

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Hvordan? 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (9 timer siden):

Hvordan? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan? 

Mange måter å vise kjærlighet på. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (29 minutter siden):

Mange måter å vise kjærlighet på. 

Spør hvordan du gjør det? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør hvordan du gjør det? 

Jeg har ikke hatt kjæreste på ti år så det vet jeg egentlig ikke. Men gi en klem og et langt kyss, fortelle at en elsker hverandre, kjøpe en gave, invitere til sex, lage en god middag osv osv. 

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan? 

Vi tar vare på hverandre, passer på at den andre har det bra med små ting i hverdagen. 🥰 Klem og nuss hver morgen når vi drar hjemmefra, når vi treffes på ettermiddagen etter jobb, før vi sovner, ligge på armen før vi sovner, slike ting. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Vi tar vare på hverandre, passer på at den andre har det bra med små ting i hverdagen. 🥰 Klem og nuss hver morgen når vi drar hjemmefra, når vi treffes på ettermiddagen etter jobb, før vi sovner, ligge på armen før vi sovner, slike ting. 

Hørtes fint ut! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...