AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skammer meg veldig over dette og jeg er også redd behandler bare skal avfeie det om jeg bestemmer meg for å ta det opp. Jeg vet ikke helt om jeg kan si jeg selvskader for jeg skader meg ikke, dvs det blir ingen permanente merker på kroppen (for å forsøke å forklare det så godt som mulig uten å beskrive konkrete selvskadingsmetoder for det er vel ikke lov?). Bør jeg be om hjelp for dette eller er det ok å holde det hemmelig overfor behandler? Så fall hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: 36c91...cb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg skammer meg veldig over dette og jeg er også redd behandler bare skal avfeie det om jeg bestemmer meg for å ta det opp. Jeg vet ikke helt om jeg kan si jeg selvskader for jeg skader meg ikke, dvs det blir ingen permanente merker på kroppen (for å forsøke å forklare det så godt som mulig uten å beskrive konkrete selvskadingsmetoder for det er vel ikke lov?). Bør jeg be om hjelp for dette eller er det ok å holde det hemmelig overfor behandler? Så fall hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: 36c91...cb2 Selvsagt tar du det opp med behandler slik at dere kan prate om alternative mestringsstrategier. Anonymkode: 308dd...bd9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.