Gå til innhold

Bør man be om hjelp for selv"skading" som ikke er skading?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skammer meg veldig over dette og jeg er også redd behandler bare skal avfeie det om jeg bestemmer meg for å ta det opp. Jeg vet ikke helt om jeg kan si jeg selvskader for jeg skader meg ikke, dvs det blir ingen permanente merker på kroppen (for å forsøke å forklare det så godt som mulig uten å beskrive konkrete selvskadingsmetoder for det er vel ikke lov?). 

Bør jeg be om hjelp for dette eller er det ok å holde det hemmelig overfor behandler? Så fall hvorfor / hvorfor ikke?

Anonymkode: 36c91...cb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg skammer meg veldig over dette og jeg er også redd behandler bare skal avfeie det om jeg bestemmer meg for å ta det opp. Jeg vet ikke helt om jeg kan si jeg selvskader for jeg skader meg ikke, dvs det blir ingen permanente merker på kroppen (for å forsøke å forklare det så godt som mulig uten å beskrive konkrete selvskadingsmetoder for det er vel ikke lov?). 

Bør jeg be om hjelp for dette eller er det ok å holde det hemmelig overfor behandler? Så fall hvorfor / hvorfor ikke?

Anonymkode: 36c91...cb2

Selvsagt tar du det opp med behandler slik at dere kan prate om alternative mestringsstrategier.

Anonymkode: 308dd...bd9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...