Gå til innhold

Bør jeg seponere Wellbutrin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brukt den i 5 uker og jeg har mistet søvnen av den. Sover ca 3 timer hver natt nå. Bp2-depresjon. Medisinen har gitt meg bittelitt symptomlette og littegranne mer energi, men det er vel bare et spørsmål om tid mtp økt symptomtrykk pga manglende søvn.

Anonymkode: ab7e4...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Brukt den i 5 uker og jeg har mistet søvnen av den. Sover ca 3 timer hver natt nå. Bp2-depresjon. Medisinen har gitt meg bittelitt symptomlette og littegranne mer energi, men det er vel bare et spørsmål om tid mtp økt symptomtrykk pga manglende søvn.

Har ikke du i en annen tråd fått innspill om at søvnløsheten trolig skyldtes seponering av Abilify?

Du må begynne å bygge en relasjon til fastlegen din slik at du kan diskutere behandling og medisiner med legen og ikke forsøke å unngå dette ved å skrive innlegg om seponering, nedtrapping, bivirkninger, erfaringer og annet her på DOL hver eneste dag. Du kan også ta deg råd til en time til med psykiateren som ga deg denne medisinen, så du slipper å være din egen lege, for det er en dårlig idé.

Skrevet
Sokk skrev (8 minutter siden):

Har ikke du i en annen tråd fått innspill om at søvnløsheten trolig skyldtes seponering av Abilify?

Du må begynne å bygge en relasjon til fastlegen din slik at du kan diskutere behandling og medisiner med legen og ikke forsøke å unngå dette ved å skrive innlegg om seponering, nedtrapping, bivirkninger, erfaringer og annet her på DOL hver eneste dag. Du kan også ta deg råd til en time til med psykiateren som ga deg denne medisinen, så du slipper å være din egen lege, for det er en dårlig idé.

Du har nok rett i det. Fastlegen kan ikke hjelpe meg har hun sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...