AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har samtale med kommunen om 45 minutter og gruer meg veldig for jeg har bestemt meg for å være helt ærlig om hvordan jeg har det. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er litt redd for å feige ut også er jeg litt redd for å bli innlagt. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er litt redd for å feige ut også er jeg litt redd for å bli innlagt. Anonymkode: a21a7...e07 Nei, du blir ikke innlagt av og fortelle det skal nok mer til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (7 minutter siden): Nei, du blir ikke innlagt av og fortelle det skal nok mer til. Jeg har selvmordstanker og har blitt innlagt med "bare" selvmordstanker før, så er derfor. Anonymkode: a21a7...e07 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har selvmordstanker og har blitt innlagt med "bare" selvmordstanker før, så er derfor. Anonymkode: a21a7...e07 Det må du fortelle til behandleren din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.