AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det farlig å kun sove noen timer i døgnet? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det vet du nok best selv. Nei? Det er nytt for meg. Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nytt for meg. Da må du kjenne bedre etter. Det er helt individuelt hvor mye søvn man trenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Da må du kjenne bedre etter. Det er helt individuelt hvor mye søvn man trenger. Jeg pleide å sove ca 10 timer i døgnet, nå sover jeg ca 3. Det kjennes ikke bra ut. Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Farlig er det ikke for folk flest. Til slutt blir man så trøtt at man sovner. Men for noen kan det være farlig. Epileptikere kan få utløst anfall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Farlig er det ikke for folk flest. Til slutt blir man så trøtt at man sovner. Men for noen kan det være farlig. Epileptikere kan få utløst anfall. Så ikke farlig for oss med bp? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
Alba Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg får økt angst og depresjon dagen etter hvis jeg ikke har sovet noe som helst. Og blir veldig hyper og urolig helt til jeg klarer å sove igjen natta etter. Blir sliten av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Alba skrev (25 minutter siden): Jeg får økt angst og depresjon dagen etter hvis jeg ikke har sovet noe som helst. Og blir veldig hyper og urolig helt til jeg klarer å sove igjen natta etter. Blir sliten av det. Bruker du sovemedisin? Anonymkode: c9b53...a98 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.