OleHelgens Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei. Jeg har gått fast på Alimemazin 40mg ved legge tid i 7 år nå. Nå har jeg trappet ned og har vært en uke helt av, trappet først ned til 20mg, også fra 20mg til 0mg. Dette er vell 1-2 uka som jeg er helt av. Den siste uken så har jeg opplevd symptomer som: vondt i hodet, ikke feber men føles «tett» i hodet, Blir ekstremt sliten av ingenting, går med en uggen følelse og får plutselig sikkelig svimmel i hodet og begynner kald svette før det plutselig slutter. Føles også som jeg går konstant å er svimmel og sulten, men når jeg spiser så vedvarer følelsen. Er det kjent å få «abstinenser» eller sånne her symptomer av å slutte? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden OleHelgens skrev (13 minutter siden): Hei. Jeg har gått fast på Alimemazin 40mg ved legge tid i 7 år nå. Nå har jeg trappet ned og har vært en uke helt av, trappet først ned til 20mg, også fra 20mg til 0mg. Dette er vell 1-2 uka som jeg er helt av. Den siste uken så har jeg opplevd symptomer som: vondt i hodet, ikke feber men føles «tett» i hodet, Blir ekstremt sliten av ingenting, går med en uggen følelse og får plutselig sikkelig svimmel i hodet og begynner kald svette før det plutselig slutter. Føles også som jeg går konstant å er svimmel og sulten, men når jeg spiser så vedvarer følelsen. Er det kjent å få «abstinenser» eller sånne her symptomer av å slutte? Jeg vet ikke om det det vanlig. Jeg sluttet med alimemazin nå i vinter etter å ha gått på den like lenge som du og fikk ingen abstinenser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.