Gå til innhold

Hvor går grensen for når du trenger innleggelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (24 minutter siden):

Så flott å høre❤️ Jeg tenker det er et viktig steg. For meg så oppleves det som revolusjonerende. Klarer det ikke alltid, men så fint når jeg får det til.

Hva er grunnen til at du ikke har gjort det før?

Anonymkode: d9951...bf6

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

21

• Fru2020

10

• stjernestøv

6

• Glitter

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke har gjort det før?

Jeg har aldri lært meg å vise følelser. Gjorde det ikke som barn heller. Har en lang vei å gå enda, det er derfor jeg ønsker mer terapi. Men jeg tenker første steg er tatt. 

Skrevet
Fru2020 skrev (53 minutter siden):

Jeg har aldri lært meg å vise følelser. Gjorde det ikke som barn heller. Har en lang vei å gå enda, det er derfor jeg ønsker mer terapi. Men jeg tenker første steg er tatt. 

Jeg har heller ikke det. Eller, jeg tror jeg viste glede. Har ikke kunne utrykke følelser med ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...