Gå til innhold

Kan man se farlig tynn ut på bmi 16,4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du denne bmi? Ser du vanlig ut? Dette er min bmi, og jeg ser slank ut. Veldig slank altså, men ikke syk. 

Anonymkode: f59a9...18a

Videoannonse
Annonse
Lillemus
Skrevet

Man ser neppe bare slank ut med en så lav bmi, men veldig tynn. Man er jo pr definisjon ganske undervektig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt anoreksi og opplever at du fisker etter "komplimenter" for å høre hvor tynn du er. Jeg elsket å høre at jeg var altfor tynn, følte meg sterk og flink. 

Anonymkode: fcbc7...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke slike SF tråder altså.

Anonymkode: eebd1...b21

Grendel
Skrevet

BMI på 16.4 er farlig.

Det spiller mindre rolle om det ser farlig ut.

stjernestøv
Skrevet
Grendel skrev (2 minutter siden):

BMI på 16.4 er farlig.

Det spiller mindre rolle om det ser farlig ut.

Min sønn hadde under det og kunne ikke noe for det for han spiste nok mat, så ut som en anorektiker men var det ikke. Han la på seg muskler da han begynte å trene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du denne bmi? Ser du vanlig ut? Dette er min bmi, og jeg ser slank ut. Veldig slank altså, men ikke syk. 

Anonymkode: f59a9...18a

Hvorfor vil du se ut som ettbakjelett? Hvem er det du prøver å imponere? Andre med anoreksi? Det er bare den klikken som synes det er fint. 

Anonymkode: fa3f7...b10

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...