AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken? Anonymkode: 2aac2...5d6 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) Ikke noe spesielt utenom Pepsimax vis det er tilbud. Endret 7. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Bryr meg ikke om påske. Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. 0 Siter
Osten Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Litt ekstra kaffe, litt mer marsipan og mye kylling, både til å ha i kjøleskapet og i fryseren. Fryst pommes frittes kanskje. Mye gode ingredienser til salat, egg, bacon 🥓. Passer på at det er litt ekstra i huset - skal jobbe - og vet jeg får besøk av ei søster, 😍 noen forslag til no ekstra ? (brød må jeg huske) 0 Siter
Osten Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken? Anonymkode: 2aac2...5d6 Se innlegget mitt over 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. Er ikke så glad i gul jeg heller, orker ikke legge på gule duker. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg feirer ikke påske. Men er det noe priskrig på på sjokolade og brus så slår jeg vel til. 1 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Kanskje jeg flotter meg med en pakke marsipanpølser. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) Det kommer litt ann på hvor mange av våre unge voksne som kommer på hytta. Foreløpig vet vi helt sikkert at 3 stykker av dem kommer deler av påska. Vi er ganske sikre på at 2 stykker til kommer og så er vi mer usikre på de 2 siste iom at hun yngste min er opptatt med masteren utenlands . Vi tar det som det kommer og finner frem handlelista fra i fjor, året før der og året før der igjen. Det blir stort sett det samme hvert år. Lammelår blir det i hvert fall, pølser til utendørsgrilling på bålpanna, godteri, et par kartonger med vin og et par 6-pack med øl. Middager ellers pleier også å være litt det samme hvert år. Lasagne, hjemmelaget pizza eller taco eller ei stor gryte med kjøttsuppe eller kylling asian. Når vi blir mange så prøver vi å gjøre det enkelt og ingen avanserte retter. Endret 7. mars av Nicklusheletida 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (4 timer siden): Er ikke så glad i gul jeg heller, orker ikke legge på gule duker. Ikke heller. Det får holde med gule tulipaner, lys og servietter. Ellers har jeg noe flotte høner og haner som skal frem. 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Vet ikke helt. Får mest sannsynlig besøk, så får høre hva hun ønsker. Men det blir litt ekstra god mat og noe godteri. Og så brus da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Nicklusheletida skrev (12 timer siden): Ikke heller. Det får holde med gule tulipaner, lys og servietter. Ellers har jeg noe flotte høner og haner som skal frem. Ja jeg kjøper sikkert gule tulipaner til min mor, hun har bursdag da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.