Gå til innhold

Hva handler dere inn til påske av mat,drikke og godis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken?

Anonymkode: 2aac2...5d6

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Ikke noe spesielt utenom Pepsimax vis det er tilbud. 

Endret av Krisebærblomsten
Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Bryr meg ikke om påske. 

Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. 

Skrevet

Litt ekstra kaffe, litt mer marsipan og mye kylling, både til å ha i kjøleskapet og i fryseren. Fryst pommes frittes kanskje. Mye gode ingredienser til salat, egg, bacon 🥓.  Passer på at det er litt ekstra i huset - skal jobbe - og vet jeg får besøk av ei søster, 😍  noen forslag til no ekstra ?  (brød må jeg huske)

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken?

Anonymkode: 2aac2...5d6

Se innlegget mitt over

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. 

Er ikke så glad i gul jeg heller, orker ikke legge på gule duker. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg feirer ikke påske. Men er det noe priskrig på på sjokolade og brus så slår jeg vel til.

Skrevet

Kanskje jeg flotter meg med en pakke marsipanpølser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...