AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken? Anonymkode: 2aac2...5d6 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ikke noe spesielt utenom Pepsimax vis det er tilbud. Endret 2 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Bryr meg ikke om påske. Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. 0 Siter
Osten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Litt ekstra kaffe, litt mer marsipan og mye kylling, både til å ha i kjøleskapet og i fryseren. Fryst pommes frittes kanskje. Mye gode ingredienser til salat, egg, bacon 🥓. Passer på at det er litt ekstra i huset - skal jobbe - og vet jeg får besøk av ei søster, 😍 noen forslag til no ekstra ? (brød må jeg huske) 0 Siter
Osten Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har lammekjøtt i frysern som jeg vil ha påskeaften og vil ha litt solo og godis til påskeegget mitt. Men usikker på hva jeg skal handle. Hva skal dere handle til påsken? Anonymkode: 2aac2...5d6 Se innlegget mitt over 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): Jeg liker ikke fargen gul så vanskelig med denne pynten til påske🤭føler den må være gul siden det er påsken sin farge. Er ikke så glad i gul jeg heller, orker ikke legge på gule duker. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg feirer ikke påske. Men er det noe priskrig på på sjokolade og brus så slår jeg vel til. 1 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje jeg flotter meg med en pakke marsipanpølser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.