Sakura Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Kattefamilie funnet på buss To voksne katter og to små kattunger ble fredag funnet på en buss. De lå i egen avføring i en lukket bag😢(Stavanger) 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars (endret) Krisebærblomsten skrev (16 minutter siden): Kattefamilie funnet på buss To voksne katter og to små kattunger ble fredag funnet på en buss. De lå i egen avføring i en lukket bag😢(Stavanger) Burde alle som skaffer seg kjæledyr ha en tillatelse til å ha de? Endret 7. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden): Burde alle som skaffer seg kjæledyr ha en tillatelse til og ha de? Ja de burde det men da burde jo de som får barn og ha det. 1 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja de burde det men da burde jo de som får barn og ha det. Enig burde vært en lov i dette lande. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden): Enig burde vært en lov i dette lande. Vil du betale ekstra skatt for å håndheve dette? Eller vil du omprioritere politiets ressurser slik at det blir lettere å komme unna med annen kriminalitet? 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars (endret) psykedeliker skrev (5 minutter siden): Vil du betale ekstra skatt for å håndheve dette? Eller vil du omprioritere politiets ressurser slik at det blir lettere å komme unna med annen kriminalitet? Ja, det hadde jeg villet betale ekstra skatt for at alle dyr skal ha et godt liv. Endret 7. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Hva i huleste skulle disse katten på buss å gjøre? glad de lever🥰hvem finner på noe så grusomt😠 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Krisebærblomsten skrev (4 timer siden): ❤️NOAH for dyrenes rettigheter ❤️ Fin organisasjon for dyrene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Stakkars pusene ❤️ Håper det går bra med dem ❤️ Anonymkode: 442b9...356 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Det er jo fælt selvsagt, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg så veldig mye når det kriges over alt i verden. Tror jeg begynner å bli følelsesmessig avstumpet. Jeg synes det er verre at Norge ikke klarer å få hjem sin borgere som er strandet i Midtøsten. Vi skal hjelpe hele verden, men våre egne borgere klarer vi ikke å hjelpe. Denne " vente å se" holdningen til Støre er fryktelig irriterende. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Nicklusheletida skrev (34 minutter siden): Det er jo fælt selvsagt, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg så veldig mye når det kriges over alt i verden. Tror jeg begynner å bli følelsesmessig avstumpet. Jeg synes det er verre at Norge ikke klarer å få hjem sin borgere som er strandet i Midtøsten. Vi skal hjelpe hele verden, men våre egne borgere klarer vi ikke å hjelpe. Denne " vente å se" holdningen til Støre er fryktelig irriterende. Hvordan mener du at Støre & co skal få hjem borgerne våre når det er svært vanskelig/umulig å fly? Når det er sagt er det jo nå satt opp et fly som skal fly ut småbarnsfamilier, gravide, og folk med alvorlige medisinske tilstander. Er vel UD det. Flere flygninger er varslet. Anonymkode: eef14...71a 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan mener du at Støre & co skal få hjem borgerne våre når det er svært vanskelig/umulig å fly? Når det er sagt er det jo nå satt opp et fly som skal fly ut småbarnsfamilier, gravide, og folk med alvorlige medisinske tilstander. Er vel UD det. Flere flygninger er varslet. Anonymkode: eef14...71a Eguinor klarte det for flere døgn siden via Oman. Andre land har klart det, så da går det på viljen. Ja, endelig skjer det noe, men unødvendig å bruke så lang tid. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Vi vurderer å sette ned en kommisjon, som skal vurdere å starte en utredning om vi bør sende fly for å hente nordmenn ut fra Midtøsten. Omtrent slik svarer Støre. 🤮 Anonymkode: 24b87...821 1 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Tenker ikke så mye på krigen fælt er det så klart. Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Det er jo fælt selvsagt, men jeg klarer ikke helt å engasjere meg så veldig mye når det kriges over alt i verden. Tror jeg begynner å bli følelsesmessig avstumpet. Jeg synes det er verre at Norge ikke klarer å få hjem sin borgere som er strandet i Midtøsten. Vi skal hjelpe hele verden, men våre egne borgere klarer vi ikke å hjelpe. Denne " vente å se" holdningen til Støre er fryktelig irriterende. Det er fælt med krigen men jeg tenker ikke så mye på dette. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stakkars pusene ❤️ Håper det går bra med dem ❤️ Anonymkode: 442b9...356 Til tross for den brutale opplevelsen virker kattemor og ungene å være relativt friske og raske. De fire kattene ble kjørt til et nødhjem i Sandnes fredag kveld❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.