Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er sesong seks nå :) 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Liker ikke Garick, tror han bare vil ha mer sex. 

Glitter
Skrevet

Den har jeg ikke sett ennå. Kanskje jeg skal prøve den ut. Den er på hbo ja? Tror jeg har sett den der. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Den har jeg ikke sett ennå. Kanskje jeg skal prøve den ut. Den er på hbo ja? Tror jeg har sett den der. 

Jeg ser på det på discovery men mulig den er på max og, jeg har jo begge men er jo de samme programmene på begge. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Jeg ser på det på discovery men mulig den er på max og, jeg har jo begge men er jo de samme programmene på begge. 

Ja det er det jo. 

Jeg tror disse mennene som har flere koner blir litt narssisistisk. Bare se på Kody i sister wives. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja det er det jo. 

Jeg tror disse mennene som har flere koner blir litt narssisistisk. Bare se på Kody i sister wives. 

Ja han er jo ikke god, bra han bare har en kone no. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja han er jo ikke god, bra han bare har en kone no. 

Ja det er bra. Er fryktelig mye bitterhet mellom de alle. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja det er bra. Er fryktelig mye bitterhet mellom de alle. 

Har har sett one on one og de snakker fremdeles om fortiden. 

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig så måtte begynne å se jeg også. Bare sett første episode, men ble hekta med en gang. Er på episode to nå og blir nok binging i hele kveld. :D

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig så måtte begynne å se jeg også. Bare sett første episode, men ble hekta med en gang. Er på episode to nå og blir nok binging i hele kveld. :D

Ja det er interessant å se på :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...