Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig for oss menn med Asperger å finne en partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kravene kvinner stiller til alle menn (inkludert menn med asperger) har økt betydelig 

Menn med asperger har aldri vært mer mislykkede i samfunnet enn de er nå (noe kvinner ikke liker i menn)

Det er som om du er en bilselger, og prøver å selge biler som er halvparten så gode som før, mens kundene forventer biler som er dobbelt så gode som før, for verden har jo gått fremover alt er bedre nå enn før, sier mediene til kvinnene så det blir deres virkelighet/forventning.

Det blir ikke mange biler solgt da.

Anonymkode: 7229c...74a

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke lett med en partner da. Jeg synes synt på de. 

Nei det er ikke lett å være i et forhold som autist, de trenger å bli forstått og akseptert for den de er og det er det ikke alle som gjør. De forventer at de skal oppføre seg normalt. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (40 minutter siden):

innadvent mener ikke noe for meg nei. Ingen ting og prate om noe så kjedelig i lengden.     

Og jeg hadde ikke orket å ha en veldig utadvendt partner. :) Hadde blitt alt for mye støy og aktivitet for meg. Heldigvis har jeg en mann som er like rolig som meg og vi stortrives sammen, så for oss er det definitivt noe i at "like barn leker best". :)

Skrevet

Krake søker make, heter det. Det er da fortsatt en mengde kvinner og menn i verden som ikke føler seg så vellykket og attraktive, hvorfor finner ikke de hverandre? Er det slik at mange forventer å finne seg noen mer attraktive enn dem selv?

Anonymkode: a70ec...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kravene kvinner stiller til alle menn (inkludert menn med asperger) har økt betydelig

Hva bygger du denne påstanden på, helt konkret? Hva krever de nå, som de ikke krevde før? Når skjedde endringen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Krake søker make, heter det. Det er da fortsatt en mengde kvinner og menn i verden som ikke føler seg så vellykket og attraktive, hvorfor finner ikke de hverandre? Er det slik at mange forventer å finne seg noen mer attraktive enn dem selv?

Anonymkode: a70ec...8ae

Ja i noen tilfeller er det sånn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...