Gå til innhold

Alle blir ikke lykkelige av vårsol nei - JA til gråvær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang solen titter frem om våren skriver pressen som om hele landet går rundt i kollektiv jubel. “Endelig kommer solen!” “Nå blir folk glade igjen!”

Men nei, alle blir faktisk ikke det.

Vårsolen blender når du kjører, avslører støv og skitne vinduer, og gjør at man konstant må justere gardiner og klær fordi temperaturen er et merkelig kompromiss mellom vinter og sommer. For mange av oss er det mer slitsomt enn idyllisk.

Noen liker faktisk gråvær. Jevnt lys, roligere stemning og ingen blending. Helt perfekt med regn og gråvær.

Anonymkode: dbe1d...86a

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg synes vår er fint jeg. Liker ikke vinteren. Men jeg tar ikke helt av.

Krisebærblomsten
Skrevet

Liker gråvær liker sol og våren og🙂 

Skrevet

Vår er fint men blir ikke lykkelig av det men liker å se blomstene som kommer opp og at det blir varmere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...