Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lesebrett? Jeg vurderer å kjøpe. Forstår at det er greit med et brett som snakker med feks norske bibliotek og da er ikke kindle et alternativ. Jeg har sett på Pocketbook. Usikker på om jeg trenger med farge.

Noen som har noen anbefalinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hatt Kindle i mange år, og liker det veldig godt. I mellom plundrer jeg ved nedlasting av bøker, men funker stort sett ok. Det viktigste for meg er at Kindle er veldig behagelig å lese på; i motsetning til f.eks. iPad kjennes det for øynene som å lese papirbok. Liker også at den er så liten og lett og kan has med i vesken hvor som helst, og også er lett i hånden når jeg leser på sengen.

Har stort sett alltid et lite utvalg uleste bøker på Kindlen, slik at jeg har med flere bøker når jeg f.eks. skal på ferie. Men kan jo uansett fylle på underveis.

Har foreløpig ikke vurdert alternativer, ser rett og slett ingen grunn til det.

Endret av Ekstra
Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Jeg har hatt Kindle i mange år, og liker det veldig godt. I mellom plundrer jeg ved nedlasting av bøker, men funker stort sett ok. Det viktigste for meg er at Kindle er veldig behagelig å lese på; i motsetning til f.eks. iPad kjennes det for øynene som å lese papirbok. Liker også at den er så liten og lett og kan has med i vesken hvor som helst, og også er lett i hånden når jeg leser på sengen.

Har stort sett alltid et lite utvalg uleste bøker på Kindlen, slik at jeg har med flere bøker når jeg f.eks. skal på ferie. Men kan jo uansett fylle på underveis.

Har foreløpig ikke vurdert alternativer, ser rett og slett ingen grunn til det.

Har du fargeskjerm? Er usikker på om jeg vil betale ekstra for farger

Skrevet
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Er det noen som har lesebrett? Jeg vurderer å kjøpe. Forstår at det er greit med et brett som snakker med feks norske bibliotek og da er ikke kindle et alternativ. Jeg har sett på Pocketbook. Usikker på om jeg trenger med farge.

Noen som har noen anbefalinger

Ekstra skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt Kindle i mange år, og liker det veldig godt. I mellom plundrer jeg ved nedlasting av bøker, men funker stort sett ok.

Har du prøvd å bruke det opp mot biblioteket? Har inntrykk av at det er ganske plundrete, men har ikke lesebrett selv så jeg har aldri prøvd.

Skrevet
Lillemus skrev (14 minutter siden):

Har du prøvd å bruke det opp mot biblioteket? Har inntrykk av at det er ganske plundrete, men har ikke lesebrett selv så jeg har aldri prøvd.

Nei, visste ikke at det var en mulighet.

Skrevet
Fru2020 skrev (56 minutter siden):

Har du fargeskjerm? Er usikker på om jeg vil betale ekstra for farger

Nei, det ser jeg ikke behov for. Jeg bruker det bare til å lese bøker uten illustrasjoner.

Skrevet
Ekstra skrev (11 minutter siden):

Nei, visste ikke at det var en mulighet.

Det skal visst være vanskelig å bruke kindle mot bibliotek i Norge. Det er derfor jeg vurderer pocketbook. Den snakker med bibliotekenes formater.

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Nei, det ser jeg ikke behov for. Jeg bruker det bare til å lese bøker uten illustrasjoner.

Det hender jeg leser bøker med fargebilder. Samtidig er det 1000 kr ekstra i pris så jeg vet ikke helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...