Gå til innhold

Jeg setter ikke pris på sex-spørsmål fra behandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det høyst privat hva jeg gjør og ikke gjør i sengen. Jeg er prippen, jeg vet det. Burde jeg allikevel svare på behandleren sine spørsmål?

Anonymkode: cd6e5...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre som er sjenerte som meg?

Krisebærblomsten
Skrevet

Det var nå et frekt spørsmål av en behandler synes nå jeg sex er nå en privat ting. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg er det høyst privat hva jeg gjør og ikke gjør i sengen. Jeg er prippen, jeg vet det. Burde jeg allikevel svare på behandleren sine spørsmål?

Behandler spør vel ikke hva du gjør og ikke gjør i senga? Det trenger du ikke å svare på. 

Men spørsmål om du for tiden har normal eller lavere/høyere sexlyst bør gå bra. Det kan være nyttig for behandler å vite i vurderingen av deg. 

Endret av Vendi
Drømmeautomat
Skrevet

Seksualitet er en viktig del av de fleste menneskers liv. Å spørre om det syns jeg er minst like naturlig som å spørre hvordan det går på jobb. Jeg forteller både om hva som skjer i senga og hva jeg fantaserer om til behandler når det er relevant.

Men du bestemmer hva du vil svare på eller ikke. Det er din terapi! 

Skrevet
Drømmeautomat skrev (10 minutter siden):

Seksualitet er en viktig del av de fleste menneskers liv. Å spørre om det syns jeg er minst like naturlig som å spørre hvordan det går på jobb. Jeg forteller både om hva som skjer i senga og hva jeg fantaserer om til behandler når det er relevant.

Men du bestemmer hva du vil svare på eller ikke. Det er din terapi! 

Det er utrolig hvor forskjellige vi er. Bra for deg at du er så frigjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...