psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men når man bor alene, nesten ikke har venner, ikke kjæreste, ikke studerer, ikke jobber så må de jo faen meg skjønne at det er noe alvorlig galt. Ikke nødvendigvis, for noen mennesker ønsker å leve på den måten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Ikke nødvendigvis, for noen mennesker ønsker å leve på den måten. Er det? Hva liker de med det livet? Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva liker de med det livet? Jeg tror de liker estetikken som følger med. Men det er bare min hypotese altså, jeg har ikke forsket veldig grundig på dette. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Lever et kjedelig liv jeg og😔mye det samme vær dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.