Gå til innhold

Flere her som lever stusselige liv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er ting som bare finnes i ditt hode.

Anonymkode: 1e405...281

Er det? Hvorfor? Jeg har erfart det i praksis gjennom livet.

Anonymkode: 01710...0e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det? Hvorfor? Jeg har erfart det i praksis gjennom livet.

Og jeg har erfart det motsatte. Mange introverte menn som har gode liv. Kjenner flere introverte menn som ikke er noen av de tingene du lister opp som har både kone, barn, jobb og hobbyer. Du må bare slutte å synes synd på deg selv og heller gå ut og ta de valgene du ønsker for å få det bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg har erfart det motsatte. Mange introverte menn som har gode liv. Kjenner flere introverte menn som ikke er noen av de tingene du lister opp som har både kone, barn, jobb og hobbyer. Du må bare slutte å synes synd på deg selv og heller gå ut og ta de valgene du ønsker for å få det bedre.

Jeg har blitt avvist på mange jobbintervjuer, jeg har blitt kalt "beta" av noen andre også. At jeg må bli tøffere, at jeg ikke kan være den jeg er uten å bli behandlet som dritt. Jeg vet ikke, kanskje jeg bare har møtt feil personer. Men det gjør noe med en å høre dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt avvist på mange jobbintervjuer, jeg har blitt kalt "beta" av noen andre også. At jeg må bli tøffere, at jeg ikke kan være den jeg er uten å bli behandlet som dritt. Jeg vet ikke, kanskje jeg bare har møtt feil personer. Men det gjør noe med en å høre dette.

Hvis noen bruker ord som "beta" så er deres meninger automatisk noe man ikke trenger forholde seg til. Slikt er bare piss og de som bryr seg om den type ting er ikke verdt å omgås.

Alle har blitt avvist på jobbintervjuer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...