AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er ting som bare finnes i ditt hode. Anonymkode: 1e405...281 Er det? Hvorfor? Jeg har erfart det i praksis gjennom livet. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det? Hvorfor? Jeg har erfart det i praksis gjennom livet. Anonymkode: 01710...0e6 Og jeg har erfart det motsatte. Mange introverte menn som har gode liv. Kjenner flere introverte menn som ikke er noen av de tingene du lister opp som har både kone, barn, jobb og hobbyer. Du må bare slutte å synes synd på deg selv og heller gå ut og ta de valgene du ønsker for å få det bedre. Anonymkode: 1e405...281 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og jeg har erfart det motsatte. Mange introverte menn som har gode liv. Kjenner flere introverte menn som ikke er noen av de tingene du lister opp som har både kone, barn, jobb og hobbyer. Du må bare slutte å synes synd på deg selv og heller gå ut og ta de valgene du ønsker for å få det bedre. Anonymkode: 1e405...281 Jeg har blitt avvist på mange jobbintervjuer, jeg har blitt kalt "beta" av noen andre også. At jeg må bli tøffere, at jeg ikke kan være den jeg er uten å bli behandlet som dritt. Jeg vet ikke, kanskje jeg bare har møtt feil personer. Men det gjør noe med en å høre dette. Anonymkode: 01710...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt avvist på mange jobbintervjuer, jeg har blitt kalt "beta" av noen andre også. At jeg må bli tøffere, at jeg ikke kan være den jeg er uten å bli behandlet som dritt. Jeg vet ikke, kanskje jeg bare har møtt feil personer. Men det gjør noe med en å høre dette. Anonymkode: 01710...0e6 Hvis noen bruker ord som "beta" så er deres meninger automatisk noe man ikke trenger forholde seg til. Slikt er bare piss og de som bryr seg om den type ting er ikke verdt å omgås. Alle har blitt avvist på jobbintervjuer. Anonymkode: 1e405...281 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.