AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bruker 25 mg nå og har gjort det i 2 uker. Vet ikke hvor langt opp jeg skal. Kanskje 200? Bipolar depresjon. Anonymkode: cd49b...380 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (5 minutter siden): Søvnproblemer. Det går over. Takk. Jeg bruker Imovane og har sovet greit til nå. Anonymkode: cd49b...380 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Vanligvis ingen bv. Jeg fikk betydelig økning av flere leververdier. Måtte seponere etter 6 uker. Ser dere tilsvarende hyppig? Anonymkode: 6c50c...80e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk betydelig økning av flere leververdier. Måtte seponere etter 6 uker. Ser dere tilsvarende hyppig? Anonymkode: 6c50c...80e Skal man ta blodprøve altså? Hvor ofte? Anonymkode: cd49b...380 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.