Gå til innhold

NRK bekrefter: Har intervjuet Mette-Marit. Publiseres trolig i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så sett i gang å starte en tråd, da menneske! Om alle de du vil, ingen hindrer deg.

Anonymkode: 46c96...8b7

Mengden tyn hun får i enkelte tråder, står ikke helt i stil til det hun har gjort. Det er det jeg reagerer på. Det blir litt om å gjøre å henge henne ut, mens folk som tilsynelatende har begått alvorlige lovbrudd ikke blir nevnt. Det er ikke èn tråd, det er mengden harselas jeg synes er underlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det egentlig noen lover eller forskrifter som forbyr noen å ha kontakt med Epstein?

Skrevet
Grendel skrev (39 minutter siden):

Når jeg leser tråden så tenker jeg det var en tabbe av henne å gi et intervju.

Jeg tror det ville vært bedre å vente et halvt år.

Ikke glem at det er en del organisasjoner og festivaler som sitter på gjerdet og avventer en redegjørelse før de bestemmer seg for å avslutte eller fortsette samarbeidet med henne. 

Skrevet
Everybody skrev (4 minutter siden):

Er det egentlig noen lover eller forskrifter som forbyr noen å ha kontakt med Epstein?

Nei ..  - men alle hans bekjentskaper var jo utvilsomt med på å muliggjøre overgrepene, og til å dysse dem ned. Når har man bare "kontakt" med noen, og når sklir den kontakten over til å bli utveksling av tjenester. Et vanskelig område generelt, og spesielt komplisert for mennesker i maktposisjoner som TRL/MJ/++

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...