psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Skylder jeg deg svar? Du har en frekk tone, og svarer aldri seriøst på noe selv. Du får spørre noen som gidder dette spillet ditt. Traff jeg en nerve nå? Redd for å bli kalt rasist kanskje? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Traff jeg en nerve nå? Redd for å bli kalt rasist kanskje? Tror heller jeg traff en nerve. Om du kaller meg rasist så driter jeg i det. Du er så grunn og bitterkynisk at du mangler injurierende kraft. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Du er så grunn og bitterkynisk at du mangler injurierende kraft. Har ikke vi vært gjennom dette en gang før? Uansett tar jeg det som et kompliment! 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars psykedeliker skrev (1 minutt siden): Har ikke vi vært gjennom dette en gang før? Uansett tar jeg det som et kompliment! Ja i din forvirrende verden er det nok ett kompliment. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Ja i din forvirrende verden er det nok ett kompliment. Og det sier du, som ikke vil begrunne meningene dine en gang... 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars psykedeliker skrev (Akkurat nå): Og det sier du, som ikke vil begrunne meningene dine en gang... Om noen med en annen agenda enn deg hadde spurt hadde jeg nok svart. Men de fleste skjønner nok hva jeg sa. Det er stort sett du som gang på gang bommer. Takk for praten. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Worrisome_plenty skrev (1 minutt siden): Om noen med en annen agenda enn deg hadde spurt hadde jeg nok svart. Hvilken agenda har jeg? Og hvem er "de fleste"? 0 Siter
Grendel Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars nachnoo skrev (1 time siden): Det er feil. I verste fall er det 1,05 mann per kvinne. 21 menn 20 kvinner. Det dannes 19 par 1 singel kvinne og to single menn. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Grendel skrev (10 minutter siden): 21 menn 20 kvinner. Det dannes 19 par 1 singel kvinne og to single menn. Eller ett stort pliktsexkollektiv, der alle må ligge med alle - og alle er like mye foreldre til barna som blir født. Slik det var noen steder på 70-tallet. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (6 timer siden): Du er inne på noe, men jeg vil legge til noe. Det er flere menn enn kvinner. Det fødes 21 menn per 20 kvinner. Saken er at de fleste er i forhold. I tillegg har vi innvandring av flere menn enn kvinner. Det er akkurat som stolleken. Det blir veldig travelt når de fleste har satt seg Det er ikke alle som har noe ønske om å sette seg Grendel skrev (6 timer siden): selv om det bare mangler én stol. Stolene trenger ikke være så redd for å bli ledig. Ting forandrer seg. Plutselig kan alle stoler være ledige. Grendel skrev (6 timer siden): Det er mange single menn per ledig kvinne. Det gjør mye med dynamikken. 1 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) nachnoo skrev (10 timer siden): Det er 50,1% menn og 49,9% kvinner i alderen 20-66 år. Nei. Det er 6% flere menn enn kvinner opp til 50 år. Endret 21. mars av Grendel 0 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars psykedeliker skrev (11 timer siden): Det er godt mulig, men den hypotesen har ikke oppstått uten grunn. Jeg skrev "statistikken", og det er det jeg mente. Pun intended! Hypotesen oppsto for å forklare hvorfor flere menn enn kvinner er barnløse. Men så kom Kravdal og påviste at det utelukkende handler om antall menn og kvinner i ulike aldersgrupper. Faktisk er det minst like vanlig at kvinner får barn med ulike menn: https://www.forskning.no/demografi-samfunn/hvorfor-oker-barnlosheten-mest-blant-menn-ny-forskning-slar-hull-pa-myten-om-mennene-som-gar-pa-rundgang/1913975 0 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Siden jeg er sånn i siget kan jeg gi et enkelt tips til single menn: Gi kvinner som er eldre enn deg selv en sjanse. Det Kravdal påviser er at menn dater yngre kvinner. Når man har synkende størrelse på årskull vil et stort årskull av menn date et mindre årskull av kvinner. Hvis menn hadde datet oppover i alder ville det vært mindre underskudd av kvinner. psykedeliker skrev (7 timer siden): Eller ett stort pliktsexkollektiv, der alle må ligge med alle - og alle er like mye foreldre til barna som blir født. Slik det var noen steder på 70-tallet. Det er selvfølgelig et alternativ. Er det ikke AP som sier at "alle skal med?" "Del godene", "gjør din plikt, krev din rett" etc. 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (8 timer siden): 21 menn 20 kvinner. Det dannes 19 par 1 singel kvinne og to single menn. Når jeg tenker meg om, synes jeg det er bra at en del menn ikke reproduserer seg. 1 Siter
ISW Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars nachnoo skrev (1 minutt siden): Når jeg tenker meg om, synes jeg det er bra at en del menn ikke reproduserer seg. Det er sikkert riktig, men jeg opplever at det gjerne ikke er disse mennene som faktisk ikke reproduserer seg. Tenker mer på f.eks. Donald Trump. Og han har jo dessverre en del barn (både som han erkjenner og ikke erkjenner) 0 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars nachnoo skrev (1 time siden): Når jeg tenker meg om, synes jeg det er bra at en del menn ikke reproduserer seg. Enig, men det er et annet spørsmål og det gjelder like mye for kvinner. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Det kan da ikke være så vanskelig å få seg dame. JEG har hatt damer, og kunne til og med hatt flere. Jeg har til og med vært forlovet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.