AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har bp2. Jeg har prøvd Litium og ca 9 AD samt AP. Fått 2 runder ECT og 5 Ketamin-behandlinger+ samtaleterapi i poliklinikk. Jeg er bedre av alvorlig depresjon, men den slipper ikke taket. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har bp2. Jeg har prøvd Litium og ca 9 AD samt AP. Fått 2 runder ECT og 5 Ketamin-behandlinger+ samtaleterapi i poliklinikk. Jeg er bedre av alvorlig depresjon, men den slipper ikke taket. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 07301...a1c Må legge til at jeg har jobbet med søvn, rutiner, trening/tur og sosialt samvær. Anonymkode: 07301...a1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Kanskje diagnosen er feil. Kanskje du i stedet har dystymi, for da er man kronisk deprimert Anonymkode: 50a05...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Eller pf Anonymkode: 50a05...1d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.