AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Jeg syns det er skummelt, tenker det er potensielle quislinger. Anonymkode: dc6d3...29d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Det som skjer på Facebook, blir på Facebook, tenker jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars 15 minutes ago, psykedeliker said: Det som skjer på Facebook, blir på Facebook, tenker jeg. Inntil de russiske tanksene kommer rullende over grensen. Anonymkode: dc6d3...29d 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Inntil de russiske tanksene kommer rullende over grensen. Anonymkode: dc6d3...29d de kommer ikke 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Inntil de russiske tanksene kommer rullende over grensen. Er det noe som tyder på at det kommer til å skje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars 9 minutes ago, psykedeliker said: Er det noe som tyder på at det kommer til å skje? Russland prøver å rekruttere agenter i Norge. Disse Putin-spyttslikkerne er kan godt finne på å la seg verve. Anonymkode: dc6d3...29d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars 20 minutes ago, UtakknemligDiva said: de kommer ikke Folk trodde ikke tyskerne skulle komme i 1940. Anonymkode: dc6d3...29d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Russland prøver å rekruttere agenter i Norge. Da rapporterer du dem til PST, og tenker ikke mer på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars 7 minutes ago, psykedeliker said: Da rapporterer du dem til PST, og tenker ikke mer på det. Hele FOR-partiet er rapportert. Anonymkode: dc6d3...29d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hele FOR-partiet er rapportert. Bra, da slipper vi å tenke mer på dem. 0 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Jeg tenker at de er tjukke i hodet. For dumme til å være en trussel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (11 timer siden): Jeg tenker at de er tjukke i hodet. For dumme til å være en trussel. Jeg huskerbikke navnet men han toppkandidaten i FOR, er professor og har egne tv-sendinger på frikanalen. Så ikke alle som er tjukke i huet. Dette er avhoppere fra Rødt. Rødt er flinke til å organisere seg og å fremme idiotien sin. Det er en sekt, og FOR er en mer ekstrem utbryter sekt. Vi snakker ondartede folk her. Anonymkode: 69294...e0e 1 Siter
Grendel Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg huskerbikke navnet men han toppkandidaten i FOR, er professor og har egne tv-sendinger på frikanalen. Så ikke alle som er tjukke i huet. Dette er avhoppere fra Rødt. Rødt er flinke til å organisere seg og å fremme idiotien sin. Det er en sekt, og FOR er en mer ekstrem utbryter sekt. Vi snakker ondartede folk her. Anonymkode: 69294...e0e Du har rett i det. Det er noen akademikere som ikke er intelligente og kunnskapsløse, men som har rare meninger. De er bare så forelsket i teoriene sine at virkeligheten kommer i annen rekke. Det er en annen type "dum". Jeg tenkte på vanlige folk som poster på Facebook. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (12 timer siden): Jeg tenker at de er tjukke i hodet. For dumme til å være en trussel. De det de nok også om Quisling og Rinnan i sin tid. Anonymkode: 236ab...79e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (12 minutter siden): Du har rett i det. Det er noen akademikere som ikke er intelligente og kunnskapsløse, men som har rare meninger. De er bare så forelsket i teoriene sine at virkeligheten kommer i annen rekke. Det er en annen type "dum". Jeg tenkte på vanlige folk som poster på Facebook. Ja og vanlige folk stemmer frem venstreekstreme Rødt som jo for er en utbrytergruppe fra. Det finnes mennesker i Rødt som synes Rødt ikke er radikale nok. Og da snakker vi om ett parti som har nesten 10% oppslutning. Folk er dumme og svelger alle tomme løfter om mindre fattigdom o.l. De skjønner ikke at verdier ikke kan vedtas, men må skapes. Fred og Rettferdighetssans partiet er enda mer manipulerende. Også på ytre høyre finnes Putinvennlige. Anonymkode: 69294...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Grendel skrev (37 minutter siden): Du har rett i det. Det er noen akademikere som ikke er intelligente og kunnskapsløse, men som har rare meninger. De er bare så forelsket i teoriene sine at virkeligheten kommer i annen rekke. Det er en annen type "dum". Jeg tenkte på vanlige folk som poster på Facebook. Her er et tidligere medlem i Rødt, nå medlem i FOR, norsk konvertitt til islam, som også skriver lærebøker i samfunnsfag for videregående skole. Faktisk også om Ukraina! Slike ekstremistiske folk er farlige, og du finner mange av dem på ytre-venstresiden. https://civita.no/notat/ikke-godt-ment-om-rodt-og-holdningen-til-ukraina/ Anonymkode: 236ab...79e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg huskerbikke navnet men han toppkandidaten i FOR, er professor og har egne tv-sendinger på frikanalen. Det skal ikke mye til for å bli professor i våre dager... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er et tidligere medlem i Rødt, nå medlem i FOR, norsk konvertitt til islam, som også skriver lærebøker i samfunnsfag for videregående skole. Faktisk også om Ukraina! Slike ekstremistiske folk er farlige, og du finner mange av dem på ytre-venstresiden. https://civita.no/notat/ikke-godt-ment-om-rodt-og-holdningen-til-ukraina/ Anonymkode: 236ab...79e Rødt og avleggerne og forgjengerne AKP ML er alle veldig dyktige til å komme inn i posisjoner der de søker å påvirke. Ville forbauset meg mye om ikke store deler av sosiolog og kriminologi miljøet er fylt opp av raddisene. De er også flinke til å infiltrere fagforeninger og fagforeninger i Norge fungerer som Super-pac for venstresiden. Tradisjonell arbeiderklasse og de enda lengre ned i klassene er ikke pro- innvandring på gruppenivå, det er det lederne som ofte har bakgrunn fra nevnte miljø som for. De har ikke utvidet sans for demokratiske spilleregler. Anonymkode: 69294...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Også på ytre høyre finnes Putinvennlige. Anonymkode: 69294...e0e Hesteskoteorien leverer alltid. Glenn Diesen var tidligere medlem av Konservativt før han gikk rett til FOR. Anonymkode: 236ab...79e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Rødt og avleggerne og forgjengerne AKP ML er alle veldig dyktige til å komme inn i posisjoner der de søker å påvirke. De har ikke utvidet sans for demokratiske spilleregler. Ja, vi er flere som har lagt merke til det. Men de fleste kritikerne har ikke noe bedre alternativ, eller er ikke villige til å ta opp kampen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.