AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tar imovane på dagtid fordi jeg trenger å sove på dagtid og. Er ikke det greit? Anonymkode: b88d4...f5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tar imovane på dagtid fordi jeg trenger å sove på dagtid og. Er ikke det greit? Anonymkode: b88d4...f5a Nei, det er ikke greit. Hvor mye sover du per døgn? Anonymkode: c857c...225 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tar imovane på dagtid fordi jeg trenger å sove på dagtid og. Er ikke det greit? Anonymkode: b88d4...f5a Syns ikke det er ok, du burde ikke sove på dagen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tviler på om legen har skrevet det ut til bruk både dag og natt. Sier hn at det er greit å bruke 2 tabletter om dagen? Skjønner hvordan du har det, jeg har gjort det samme da jeg var deprimert, men det ble et stort problem da jeg måtte slutte. Anonymkode: 11f28...b15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg tar imovane på dagtid fordi jeg trenger å sove på dagtid og. Er ikke det greit? Anonymkode: b88d4...f5a Tenker du at det å sove på dagtid også er noe som vil hjelpe deg til å bli bedre? Anonymkode: d77f7...892 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.