AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nå har jeg opplevd det to ganger en var en dame fra Thailand jeg nettopp traff, hun så meg rett i øynene og sa " I think you are a simple woman". "Yes, simple" . En annen er en ekstremt god venn. Snakket om meg til en annen foran meg. "Yes, she's simple but .. so sweet" Altså må jeg bare bli komfortabel med at jeg er enkel hvis det er det de mener? Føler meg ikke enkel har jo en del høyere utdanning og stortsett hatt gode jobber. Men noe gir visst en simple vibe hos meg da. Eller er dette ordet brukt i mer positiv betydning i dag? Anonymkode: d1d79...130 0 Siter
Ekstra Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Det kan vel bety ulike ting, og særlig om den som snakker kanskje ikke snakker perfekt engelsk, men jeg ville valgt å tenke at de mente «ukomplisert»/omgjengelig. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Du kan jo kanskje spørre din gode venn hva hun mener med at hun synes du er "simple"? Anonymkode: 84a0f...452 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.