AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er begynte å gjøre dette. Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller. Ringer ikke personen meg. Gjør ikke jeg det heller. Er noen stygg med meg vil jeg være det tilbake. Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er begynte å gjøre dette. Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller. Ringer ikke personen meg. Gjør ikke jeg det heller. Er noen stygg med meg vil jeg være det tilbake. Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. Anonymkode: a8687...624 Barnslig. Anonymkode: 64dd1...030 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Barnslig. Anonymkode: 64dd1...030 Hvorfor mener du det? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor mener du det? Anonymkode: a8687...624 Fordi; hvordan blir det av rausheten? Anonymkode: 64dd1...030 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er begynte å gjøre dette. Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller. Ringer ikke personen meg. Gjør ikke jeg det heller. Er noen stygg med meg vil jeg være det tilbake. Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. Anonymkode: a8687...624 Langt mer modent, fylt av selvomsorg og modig enn hvordan de fleste nordmenn går gjennom livene sine. Man skal vokte seg for å gjøre slike ting til et regnestykke, men det høres ikke ut som du er der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fordi; hvordan blir det av rausheten? Anonymkode: 64dd1...030 Enig! Nei, det finnes ikke raushet så hvorfor skal jeg være det? Ingen gir det tilbake. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Drømmeautomat skrev (33 minutter siden): Langt mer modent, fylt av selvomsorg og modig enn hvordan de fleste nordmenn går gjennom livene sine. Man skal vokte seg for å gjøre slike ting til et regnestykke, men det høres ikke ut som du er der. Jeg gjør nok litt regnestykke her. Jeg ser på hvordan jeg er blitt behandlet av andre. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig! Nei, det finnes ikke raushet så hvorfor skal jeg være det? Ingen gir det tilbake. Anonymkode: a8687...624 Vær mot andre slik du vil at dem skal være mot deg da! Anonymkode: 64dd1...030 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vær mot andre slik du vil at dem skal være mot deg da! Anonymkode: 64dd1...030 Det er fint! Og skulle ønsket det var sånn. Men i den virkelige verden fungerer det ikke. Det har jeg alltid fulgt før, men ser hvordan jeg er blitt behandlet da. Tror de som er snill blir overkjørt av andre. Det har i hvert fall jeg opplevd. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.