AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Nei det er vel bare sånn men det finnes gode mennesker og, du må ikke miste troen på det. Det toget tror jeg er gått Anonymkode: 4593c...5e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det finnes ikke et menneske som kun er god og finnes ikke et menneske som kun er ond. Mennesker flest har begge deler i seg, men noen har mer godt i seg og noen mer vondt i seg. Før var jeg opptatt av å hevne meg tilbake men har forandret tankegang. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det toget tror jeg er gått Anonymkode: 4593c...5e2 Da har du bare ikke møtt de gode enda. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Da har du bare ikke møtt de gode enda. Du må se etter hvem du siterer Anonymkode: 4593c...5e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden For meg er det mye bedre å gå rundt og ikke ha bitterhet/sinne tanker/følelser for noen enn å gå rundt å være bitter og sint. Koster mye å gå rundt å føle sinne/bitterhet. Jeg er glad for jeg har endret meg. Går rundt med fred i seg er det beste for meg. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må se etter hvem du siterer Anonymkode: 4593c...5e2 Åja, så bare det var en anonym jeg, følger ikke med på nummer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det mye bedre å gå rundt og ikke ha bitterhet/sinne tanker/følelser for noen enn å gå rundt å være bitter og sint. Koster mye å gå rundt å føle sinne/bitterhet. Jeg er glad for jeg har endret meg. Går rundt med fred i seg er det beste for meg. Anonymkode: 28572...560 Hvordan kan du? Jeg har noe som er mitt og noen kommer å tar det fra. Med makt. Jeg sitter igjen som den tapende part. Og den andre får en fordel på bekostning av meg da. Hvordan kan du ikke reagere? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg kunne aldri gjort dette. Er alltid hyggelig mot andre. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Da har du bare ikke møtt de gode enda. Nei, få av dem!! Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For en tråd dette ble. Det er ingenting her som roper god psykisk helse synes jeg. Ingenting av det som skrivs sier noe om et sunt og godt forhold til andre msk. Kanskje du må ta en titt på hvordan du er, hvordan du oppfører deg i relasjonen og i møte med andre . Anonymkode: 4593c...5e2 Jeg vet hvordan jeg er. Alltid hyggelig mot andre. Bare å si det du sier her? Er du en av dem som overkjører og er ugrei mot andre? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, få av dem!! Anonymkode: a8687...624 Men de finnes og jeg har møtt mange av dem både privat og i helsevesenet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet hvordan jeg er. Alltid hyggelig mot andre. Bare å si det du sier her? Er du en av dem som overkjører og er ugrei mot andre? Anonymkode: a8687...624 Det er noe som skurrer når alt er andres feil .. og at "alle andre" er så slemme. Anonymkode: 4593c...5e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Men de finnes og jeg har møtt mange av dem både privat og i helsevesenet. Håper det! Og godt du møter dem! Anonymkode: a8687...624 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan du? Jeg har noe som er mitt og noen kommer å tar det fra. Med makt. Jeg sitter igjen som den tapende part. Og den andre får en fordel på bekostning av meg da. Hvordan kan du ikke reagere? Anonymkode: a8687...624 Fordi jeg har erfart at det kommer ikke noe godt ut av å gå å være sint/bitter. Det hjelper meg ikke i det hele tatt. Så jeg har byttet teknikk og det hjelper meg. Selvklart kan jeg få negativ reaksjon men jeg bearbeider tankene og følelsene og går videre. Om det ikke er mulig å ordne opp med å snakke sammen, løse problemer/konflikter, da er det bortkastet tid og energi på å være sinna. Tenker på alt mulig annet en kan bruke tiden sin på. En bryter seg selv ned og med alle negative tankene. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg har erfart at det kommer ikke noe godt ut av å gå å være sint/bitter. Det hjelper meg ikke i det hele tatt. Så jeg har byttet teknikk og det hjelper meg. Selvklart kan jeg få negativ reaksjon men jeg bearbeider tankene og følelsene og går videre. Om det ikke er mulig å ordne opp med å snakke sammen, løse problemer/konflikter, da er det bortkastet tid og energi på å være sinna. Tenker på alt mulig annet en kan bruke tiden sin på. En bryter seg selv ned og med alle negative tankene. Anonymkode: 28572...560 Enig! Ja, dette ødelegger meg, men kan ikke akseptere det. Med dette eksempelet påvirker livet mitt ekstremt mye. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg har erfart at det kommer ikke noe godt ut av å gå å være sint/bitter. Det hjelper meg ikke i det hele tatt. Så jeg har byttet teknikk og det hjelper meg. Selvklart kan jeg få negativ reaksjon men jeg bearbeider tankene og følelsene og går videre. Om det ikke er mulig å ordne opp med å snakke sammen, løse problemer/konflikter, da er det bortkastet tid og energi på å være sinna. Tenker på alt mulig annet en kan bruke tiden sin på. En bryter seg selv ned og med alle negative tankene. Anonymkode: 28572...560 Det er bare jeg som får ulemper! Og det gjøres selvom fordi de kan. Glad du klarer dette! Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig! Ja, dette ødelegger meg, men kan ikke akseptere det. Med dette eksempelet påvirker livet mitt ekstremt mye. Anonymkode: a8687...624 Ok men kan du akseptere følelsene dine? Om du kan det da har du kommet langt. Å godta sine følelser og forstå at en ikke kommer videre kan hjelpe deg til å lære deg å leve med det. Jeg har flere eksempler på ting som har påvirket mitt liv mye negativt. Men så lenge jeg ikke kan gjøre noe med det, vil jeg ikke la det ødelegge/påvirke livet mitt. Er ikke verdt det. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare jeg som får ulemper! Og det gjøres selvom fordi de kan. Glad du klarer dette! Anonymkode: a8687...624 Livet er ikke rettferdig for noen. Ikke meg og ikke deg og ikke alle andre. Dette er noe som må læres å leve med. Handler om å tåle å leve med følelsene sine uten at dem ødelegger deg. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Livet er ikke rettferdig for noen. Ikke meg og ikke deg og ikke alle andre. Dette er noe som må læres å leve med. Handler om å tåle å leve med følelsene sine uten at dem ødelegger deg. Anonymkode: 28572...560 Forstår ikke hvordan noen kan gjøre sånt mot andre når de kan la vær! Bare fordi det gagner dem. Jeg vil egentlig ikke finne meg i det! Det er så urettferdig! Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok men kan du akseptere følelsene dine? Om du kan det da har du kommet langt. Å godta sine følelser og forstå at en ikke kommer videre kan hjelpe deg til å lære deg å leve med det. Jeg har flere eksempler på ting som har påvirket mitt liv mye negativt. Men så lenge jeg ikke kan gjøre noe med det, vil jeg ikke la det ødelegge/påvirke livet mitt. Er ikke verdt det. Anonymkode: 28572...560 Andre mennesker ødelegger meg og påvirker både livet og helsen min i dårlig retning. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.