AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det høres barnslig ut. Anonymkode: 5be16...95a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det høres barnslig ut. Anonymkode: 5be16...95a Hvorfor er det barnslig mener du? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drømmeautomat skrev (På 29.3.2026 den 0.07): Langt mer modent, fylt av selvomsorg og modig enn hvordan de fleste nordmenn går gjennom livene sine. Man skal vokte seg for å gjøre slike ting til et regnestykke, men det høres ikke ut som du er der. Jeg har ikke lest gjennom tråden, så du har kanskje svart på dette et annet sted, - men tenker du virkelig at dette representerer selvomsorg og mot? For meg innebærer det mer selvomsorg å handle i samsvar med verdier jeg selv ønsker . Som at jeg foretrekker å være raus fremfor smålig, tilgivende fremfor hevngjerrig, ærlig fremfor tildekkende osv. Jeg synes for øvrig det trådstarter beskriver er en form for regnestykke. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden frosken skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke lest gjennom tråden, så du har kanskje svart på dette et annet sted, - men tenker du virkelig at dette representerer selvomsorg og mot? For meg innebærer det mer selvomsorg å handle i samsvar med verdier jeg selv ønsker . Som at jeg foretrekker å være raus fremfor smålig, tilgivende fremfor hevngjerrig, ærlig fremfor tildekkende osv. Jeg synes for øvrig det trådstarter beskriver er en form for regnestykke. Jeg mener flertallet i Norge er for konfliktsky og går på akkord med seg selv for ofte. Om noen glemmer bursdagen min ett år og jeg husker deres gratulerer jeg dem selvsagt. Det var det jeg mente med at det ikke skal gjøres til et regnestykke. Men man bør ikke gi mer enn man får over tid, og man bør ikke la krenkelser gå upåaktet. Etter min mening er det ikke en konflikt mellom en slik holdning og de verdiene du lister opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.