Gå til innhold

Må spørre dere om tanker i en sak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 1/2 mnd siden ringte jeg en person. Personen tok ikke tlf, men fikk en meld ringer deg opp igjen. Jeg skrev takk. Personen gjorde aldri dette.  Ikke en lyd der i fra. Personen vet jeg sto i noe tøft. Trodde dette var en venn. Tanker? Det var det nok ikke. 

Anonymkode: b70cb...b02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å bli såret av noe slikt. Har stått i lignende situasjon flere ganger, da ringer jeg vedk bare når ting har roa seg litt. Er da ikke noe å bli dramatisk for :) 

Anonymkode: fdf26...66b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For 1 1/2 mnd siden ringte jeg en person. Personen tok ikke tlf, men fikk en meld ringer deg opp igjen. Jeg skrev takk. Personen gjorde aldri dette.  Ikke en lyd der i fra. Personen vet jeg sto i noe tøft. Trodde dette var en venn. Tanker? Det var det nok ikke. 

Råder deg til å være litt rundere i kantene. Livet er ikke sort/hvitt.

Anonymkode: 311e5...d74

AnonymBruker
Skrevet

Vi har åpen avtale om å ringes ved ledig stund. Vedkommende har alltid ringt oftes pga mindre tid.  Så hvorfor 1 1/2 mnd nå. Det er ikke normalen. 

AnonymBruker
Skrevet

Så å droppe en venn når en trenger det føles det som! 

AnonymBruker
Skrevet

Fører du regnskap over vennskap? 

AnonymBruker
Skrevet

Da kan personen bare la vær å ringe og slippe meg! Så er vi ferdig der! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fører du regnskap over vennskap? 

Hvordan fører regnskap mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er en person som blir så såret og krenket fordi noen ikke ringte deg opp igjen, så gjør du vennskap med andre jæ**** vanskelig å ha.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dersom du er en person som blir så såret og krenket fordi noen ikke ringte deg opp igjen, så gjør du vennskap med andre jæ**** vanskelig å ha.

Såret ja når personen skrev skulle det. Og nå 1 1/2 mnd etter ikke en lyd. 

Skrevet

Hvordan forsvarer dere at vedkommende ikke har gitt et lyd på denne tiden når det ikke er normalt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener fastlegen din om denne måten å reagere på?

Skrevet

Hvordan forsvarer dere at vedkommende ikke har gitt et lyd på denne tiden når det ikke er normalt? 

Kanskje vedkommende er i dyp krise og ikke klarer å ta kontakt? Kanskje vedkommende trenger en venn som bryr seg? Kanskje hun håper du skal bry deg og prove å finne ut hva årsaken kan være?

Anonymkode: 645f1...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det må være lov å glemme, og være opptatt. Andre kan også gå gjennom ting som du ikke vet noe om. 

Litt raushet er nyttig å ha med seg i vennskasrelasjoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det må være lov å glemme, og være opptatt. Andre kan også gå gjennom ting som du ikke vet noe om. 

Litt raushet er nyttig å ha med seg i vennskasrelasjoner.

Ja, så da kan jeg vente å se når vedkommende har lyst eller tar seg tid å gi meg en lyd igjen. Og hadde ikke lyst å være en venn når jeg hadde trengt det. 

Skrevet
psykedeliker skrev (12 minutter siden):

Hva mener fastlegen din om denne måten å reagere på?

Ikke diskutert det så mye. 

Skrevet

Ja, så da kan jeg vente å se når vedkommende har lyst eller tar seg tid å gi meg en lyd igjen. Og hadde ikke lyst å være en venn når jeg hadde trengt det.

Hvilke avtaler har dere gjort om dette?

Skrevet

Jeg kjenner jeg også blir frustrert av å bli satt i bås her om at jeg ikke er normal. Det er jeg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle relasjoner, spesielt de nære, vil være vanskelig for deg når du tolker på denne måten.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hvilke avtaler har dere gjort om dette?

Ingen avtale sånn. Vi har det åpent. Vi ringer og tar den andre den eller ikke. Så er det helt greit. I dette tilfellet spurte jeg direkte om vi kunne prate. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...