AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e Vil andre vel. Anonymkode: 357d0...cbd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan du gi deg nå???? Hvor mange tråder skal du opprette om disse temaene? Anonymkode: eac47...855 0 Siter
emilie321 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fortell? Hvor stygg ville du vært mot andre? Hva er det verste du ville gjort? Anonymkode: 2b921...c6e Hva mener du med å være stygg mot andre? Er det å være stygg mot andre hvis jeg setter klare grenser? Det og ikke ville ha kontakt med enkelte, er det å være stygg mot andre? 0 Siter
Grendel Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Drap. Om nødvendig for å beskytte noen jeg er glad i. 0 Siter
emilie321 Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Grendel skrev (4 minutter siden): Drap. Om nødvendig for å beskytte noen jeg er glad i. Det ville jeg også gjort, noe som forøvrig ikke er straffbart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.