AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner? Anonymkode: 7da20...9cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner? Anonymkode: 7da20...9cc Blir hjemme med familien. Men nyter ikke så mye. Strever med angst og depresjon. Anonymkode: 6e7de...58f 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skal være hjemme. Kanskje vi får besøk i selve påskehelga 🐤🐣 0 Siter
Fru2020 Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Jeg får pinnekjøtt i påsken og da er den fullverdig for meg. Alltid krise de årene vi glemmer å kjøpe inn ekstra i julen. 0 Siter
laban Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje frister en storby i Europa For min del: Storby i Skandinavia. Enkelt og greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.