Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Så nettopp en oppdatering fra admin om at de vurderer å innføre en ny regel på psykiatriforumet: Hver bruker kan kun opprette 1 ny tråd per uke. Begrunnelsen var visst at noen få brukere oppretter veldig mange tråder, og at det gjør forumet mer uoversiktlig og belastende for både lesere og moderatorer. De skrev også at målet er å få mer gjennomtenkte tråder og mindre “impuls-posting”. Eksisterende tråder kan man fortsatt svare i, men nye blir begrenset. Dette skulle visst testes først på psykiatriforumet. Jeg skjønner litt tanken, men det kan jo påvirke ganske mange her inne... Hva tenker dere? Endret 1 time siden av Everybody 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (2 minutter siden): Så nettopp en oppdatering fra admin om at de vurderer å innføre en ny regel på psykiatriforumet: Hver bruker kan kun opprette 1 ny tråd per uke. Begrunnelsen var visst at noen få brukere oppretter veldig mange tråder, og at det gjør forumet mer uoversiktlig og belastende for både lesere og moderatorer. De skrev også at målet er å få mer gjennomtenkte tråder og mindre “impuls-posting”. Eksisterende tråder kan man fortsatt svare i, men nye blir begrenset. Dette skulle visst testes først på psykiatriforumet. Jeg skjønner litt tanken, men det kan jo påvirke ganske mange her inne... Hva tenker dere? Nei, folk må få poste når de selv føler for det🙂Heller ha flere moderatorer her🙂 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Everybody skrev (10 minutter siden): Så nettopp en oppdatering fra admin om at de vurderer å innføre en ny regel på psykiatriforumet: Hver bruker kan kun opprette 1 ny tråd per uke. Begrunnelsen var visst at noen få brukere oppretter veldig mange tråder, og at det gjør forumet mer uoversiktlig og belastende for både lesere og moderatorer. De skrev også at målet er å få mer gjennomtenkte tråder og mindre “impuls-posting”. Eksisterende tråder kan man fortsatt svare i, men nye blir begrenset. Dette skulle visst testes først på psykiatriforumet. Jeg skjønner litt tanken, men det kan jo påvirke ganske mange her inne... Hva tenker dere? Det tok tre sekunder før jeg innså hvilken dato det er i dag. Men jeg rakk å lure på om det hadde rabla litt for deg først;-) 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (4 minutter siden): Det tok tre sekunder før jeg innså hvilken dato det er i dag. Men jeg rakk å lure på om det hadde rabla litt for deg først;-) Nå skal det koste penger og her inne💸 dette er April spøk🤷♀️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.