AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lever du et stusselig liv? Hva driver du med i hverdagen? Anonymkode: a6e4b...9c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b Får du hjelp? Terapi? Medisiner? Anonymkode: f9909...c36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): At det var en spøk, men jeg er så lei meg, sint, fortvilet, gråter mye. Livet mitt er så kjipt og jeg har ikke glede til noe. Hvorfor er det sånn? Skulle ønske jeg hadde grunn til å ha glede som dere andre heldige! Anonymkode: 02298...c5b Sånn er bare dette live det går opp det går ned i følelser. Anonymkode: bbee0...267 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.