Gå til innhold

Ok å ta ekstra vival?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er stressa for tiden og min mann sier jeg tåler ikke dette og må stresse meg ned, det er ikke lett så nå har jeg tatt vival, det er jo ikke bra å være stressa hele tiden. Skrev til psykiater det blir litt ekstra for tiden for min mor har ikke lenge igjen, mulig han har ferie. I natt hadde jeg migrene fra Helvete og trodde jeg skulle dø, tenkte min mann finner meg om morningen. Det er vel ok å ta ekstra vival nå? Er også redd for å få hjerteflimmer igjen, fikk jo det da jeg var i stressende situasjon. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en slik belastende situasjon hvor det er greit og ta en ekstra vival. Du står i noe som de fleste opplever som krevende og vanskelig. Det er viktig at du tar vare på deg selv, også for dagene som kommer. Ønsker deg alt godt.

Anonymkode: e4622...d89

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...