Gå til innhold

Mennesker som aldri har opplevd angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg har hatt angst hele livet kan jeg ikke forestille meg hvordan godt voksne mennesker aldri har opplevd angst.
Trodde alle igjennom livet ville oppleve det på tidspunkter, men der tok jeg feil.
Har i senere tid snakket med ganske mange som ikke vet hvordan det føles, herregud hvor deilig ett slik liv må være.

Hvor vanlig er det å gli igjennom livet uten å vite hvordan angst føles?

Anonymkode: 0efc7...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror det er ganske vanlig å ikke ha kjent skikkelig angst i livet. Bekymring og ulik grad av uro kjenner nok de aller, aller fleste på i ulik grad, men den rå, ufiltrerte angsten som man ikke klarer å regulere er det nok mange som går helt klar av med mindre de blir utsatt for ekstreme hendelser.

Endret av SoloSuper
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Siden jeg har hatt angst hele livet kan jeg ikke forestille meg hvordan godt voksne mennesker aldri har opplevd angst.
Trodde alle igjennom livet ville oppleve det på tidspunkter, men der tok jeg feil.
Har i senere tid snakket med ganske mange som ikke vet hvordan det føles, herregud hvor deilig ett slik liv må være.

Hvor vanlig er det å gli igjennom livet uten å vite hvordan angst føles?

Anonymkode: 0efc7...cd5

Kan du beskriver litt om hvordan din angst utarter seg? Jeg var engstelig som barn. Nå som voksen med depresjon og bp2 er det slik at jeg er redd for mangt og meget. Brann, ulykker, at familien skal skade seg, innbrudd, sosiale tilstelninger, folkemengder osv osv. Alltid høye skuldre.

Anonymkode: 84960...d05

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...