AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (32 minutter siden): Ser dere, vi trengte denne tråden 🌞🐣. På søndag skal jeg treffe en venninne, vi har planlagt å gå tur. Men nå er det meldt så mye vind og ruskevær 🌬 at jeg har bestemt meg for å invitere på kyllingsalat og bakst i stedet! Ulempe/fordel: da må jeg rydde og gjøre husarbeid også 🧹🪣 Koselig ned venninne besøk når været ikke er bra og da blir husarbeidet tatt samtidig 🥰 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (32 minutter siden): Har hatt en fin dag. Besøket mitt og jeg har vært å besøkt datteren og barnebarnet. Bestilte take away (kinesisk). Ikke ofte jeg gjør det, men det var lettvint og deilig. Både datteren og barnebarnet fikk påskeeggene sine og ble fornøyd med det. Nå er det snart krim, mistenkt. Høre ut som en perfekt dag der 🐣 Anonymkode: ca8fe...2e0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (38 minutter siden): Ser dere, vi trengte denne tråden 🌞🐣. På søndag skal jeg treffe en venninne, vi har planlagt å gå tur. Men nå er det meldt så mye vind og ruskevær 🌬 at jeg har bestemt meg for å invitere på kyllingsalat og bakst i stedet! Ulempe/fordel: da må jeg rydde og gjøre husarbeid også 🧹🪣 Foresten koselig av deg å si. Takk 🥰 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 Viltsaus med rømme. Anonymkode: 73b5f...983 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Viltsaus med rømme. Anonymkode: 73b5f...983 Takk! Ble viltsaus her og var veldig godt. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.