Gå til innhold

Sovemedisin?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (12 minutter siden):

Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. 

Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. 

Okei..

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. 

Har du god søvnhygiene?

Anonymkode: 1387f...3ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du god søvnhygiene?

Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. 

Åja, du bruker ingenting nå? Hva med Imovane?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...