stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (12 minutter siden): Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. Okei.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden stjernestøv skrev (1 time siden): Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. Har du god søvnhygiene? Anonymkode: 1387f...3ff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15 minutter siden Forfatter Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du god søvnhygiene? Anonymkode: 1387f...3ff Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. Åja, du bruker ingenting nå? Hva med Imovane? Anonymkode: 1387f...3ff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.