Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litium? Anonymkode: 4356f...e61 Jeg har ikke bipolardiagnosen så Litium er har vært utelukket desverre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke bipolardiagnosen så Litium er har vært utelukket desverre. Akkurat. Håper du føler litt lette i morgen! Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Akkurat. Håper du føler litt lette i morgen! Anonymkode: 4356f...e61 ❤️ 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (1 time siden): Hva skal jeg gjøre? Du kan jo oppsøke avdelingen og få en vurdering av legen. Så kan dere sammen avgjøre om innleggelse er det beste eller ikke. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Du kan jo oppsøke avdelingen og få en vurdering av legen. Så kan dere sammen avgjøre om innleggelse er det beste eller ikke. Er det lov å ringe avdelingen selv? Det vet jeg ikke om jeg tør 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (Akkurat nå): Er det lov å ringe avdelingen selv? Det vet jeg ikke om jeg tør Når du har en slik avtale, må det være lov å ringe vakthavende for en vurdering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Er det lov å ringe avdelingen selv? Det vet jeg ikke om jeg tør Klart det! Anonymkode: 4356f...e61 1 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Når du har en slik avtale, må det være lov å ringe vakthavende for en vurdering. Ok. Takk for tips. Jeg skal vurdere det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Fru2020 skrev (28 minutter siden): Ok. Takk for tips. Jeg skal vurdere det. Jeg hadde en lignende avtale med akuttposten i mange år. Jeg ventet gjerne noen dager, så jeg så om det var en nedtur eller bare en dårlig dag. Jeg hadde også ringeavtale med avdelingen, så jeg kunne konferere med de som kjente meg der. Var da gjerne på avdelingen i 3-5 dager. Det pleide å hjelpe godt. Så kan du ikke ringe de i morgen hvis du fortsatt er dårlig? Lykke til! 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23 minutter siden Forfatter Skrevet 23 minutter siden emilie321 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en lignende avtale med akuttposten i mange år. Jeg ventet gjerne noen dager, så jeg så om det var en nedtur eller bare en dårlig dag. Jeg hadde også ringeavtale med avdelingen, så jeg kunne konferere med de som kjente meg der. Var da gjerne på avdelingen i 3-5 dager. Det pleide å hjelpe godt. Så kan du ikke ringe de i morgen hvis du fortsatt er dårlig? Lykke til! Så bra at det hjalp deg. Det håper jeg at det kan gjøre for meg også. Jeg er redd for å ringe dem siden det ikke står i avtalen. Unnvikende trekk er en del av mine utfordringer så de spiller litt inn her. 0 Siter
emilie321 Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Fru2020 skrev (Akkurat nå): Så bra at det hjalp deg. Det håper jeg at det kan gjøre for meg også. Jeg er redd for å ringe dem siden det ikke står i avtalen. Unnvikende trekk er en del av mine utfordringer så de spiller litt inn her. Hva galt kan skje hvis du ringer de? Det verste er vel at de avviser deg? Kanskje de sier det er bra at du ringer? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16 minutter siden Forfatter Skrevet 16 minutter siden emilie321 skrev (3 minutter siden): Hva galt kan skje hvis du ringer de? Det verste er vel at de avviser deg? Kanskje de sier det er bra at du ringer? Det å bruke av andres tid unødvendig er helt krise for meg. Hvis jeg bruker av personalets tid når det ikke er meningen føler jeg at jeg gjør noe av det verste jeg kan gjøre. Skjønner at dette ikke er rasjonell tankegang, men det er reelt i hodet mitt. 0 Siter
emilie321 Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Det å bruke av andres tid unødvendig er helt krise for meg. Hvis jeg bruker av personalets tid når det ikke er meningen føler jeg at jeg gjør noe av det verste jeg kan gjøre. Skjønner at dette ikke er rasjonell tankegang, men det er reelt i hodet mitt. Skjønner, men du bruker mer av deres tid hvis du venter med å bli innlagt og dermed må være der lenge. Hvis en telefon kan ri av stormen eller gi deg visshet i hva du bør gjøre, så er det ikke å bruke deres tid unødvendig. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden emilie321 skrev (Akkurat nå): Skjønner, men du bruker mer av deres tid hvis du venter med å bli innlagt og dermed må være der lenge. Hvis en telefon kan ri av stormen eller gi deg visshet i hva du bør gjøre, så er det ikke å bruke deres tid unødvendig. Du har jo rett i det. Jeg håper at søvn gjør meg godt og at dette ikke var starten på en ny runde. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Fru2020 skrev (6 minutter siden): Det å bruke av andres tid unødvendig er helt krise for meg. Hvis jeg bruker av personalets tid når det ikke er meningen føler jeg at jeg gjør noe av det verste jeg kan gjøre. Skjønner at dette ikke er rasjonell tankegang, men det er reelt i hodet mitt. Prøv å se ting an til tirsdag, da er det hverdag og vanlig bemanning overalt. Anonymkode: 478ee...4cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Fru2020 skrev (5 minutter siden): Du har jo rett i det. Jeg håper at søvn gjør meg godt og at dette ikke var starten på en ny runde. Be mannen din ringe avdelingen? Anonymkode: 4356f...e61 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.