AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:57 Skrevet onsdag kl 19:57 Går av og til tur ikke ofte. Jeg er usynlig. Ingen hilser eller nikker. De ser rett igjennom meg. Som jeg ikke finnes. Ikke er jeg frekk med noe, ikke stjeler jeg, ikke lyver jeg, jeg gjør ingen noe vondt. Jeg er ikke så glad for livet er kjipt. Jeg har en ekstremt tøff tid nå. Hvorfor fortjener jeg at folk ikke svarer meg, hvorfor fortjener jeg at vedkommende aldri ringte meg opp igjen, hvorfor fortjener jeg å bli dumpet uten grunn, hvorfor fortjener jeg å bli utelat i påsken, hvorfor fortjener jeg å ikke ha noen? Og at andre lever gode liv uten å inkludere meg. Som jeg har sagt at det er når ting er kjipt man ser hvem man har. Så sant som det er sagt. Og da er det en ekstremt skuffelse som gjør det jeg står i dobbelt så tungt. Tenk å få en tlf om hvordan har du det, en meld eller omtanke. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:59 Skrevet onsdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går av og til tur ikke ofte. Jeg er usynlig. Ingen hilser eller nikker. De ser rett igjennom meg. Som jeg ikke finnes. Ikke er jeg frekk med noe, ikke stjeler jeg, ikke lyver jeg, jeg gjør ingen noe vondt. Jeg er ikke så glad for livet er kjipt. Jeg har en ekstremt tøff tid nå. Hvorfor fortjener jeg at folk ikke svarer meg, hvorfor fortjener jeg at vedkommende aldri ringte meg opp igjen, hvorfor fortjener jeg å bli dumpet uten grunn, hvorfor fortjener jeg å bli utelat i påsken, hvorfor fortjener jeg å ikke ha noen? Og at andre lever gode liv uten å inkludere meg. Som jeg har sagt at det er når ting er kjipt man ser hvem man har. Så sant som det er sagt. Og da er det en ekstremt skuffelse som gjør det jeg står i dobbelt så tungt. Tenk å få en tlf om hvordan har du det, en meld eller omtanke. Anonymkode: 3f57d...12a Det er bare så trist at jeg ikke er i noens tanker. Og min mekaniske er å trekke meg vekk. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:25 Skrevet torsdag kl 03:25 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Går av og til tur ikke ofte. Jeg er usynlig. Ingen hilser eller nikker. De ser rett igjennom meg. Som jeg ikke finnes. Ikke er jeg frekk med noe, ikke stjeler jeg, ikke lyver jeg, jeg gjør ingen noe vondt. Jeg er ikke så glad for livet er kjipt. Jeg har en ekstremt tøff tid nå. Hvorfor fortjener jeg at folk ikke svarer meg, hvorfor fortjener jeg at vedkommende aldri ringte meg opp igjen, hvorfor fortjener jeg å bli dumpet uten grunn, hvorfor fortjener jeg å bli utelat i påsken, hvorfor fortjener jeg å ikke ha noen? Og at andre lever gode liv uten å inkludere meg. Som jeg har sagt at det er når ting er kjipt man ser hvem man har. Så sant som det er sagt. Og da er det en ekstremt skuffelse som gjør det jeg står i dobbelt så tungt. Tenk å få en tlf om hvordan har du det, en meld eller omtanke. Anonymkode: 3f57d...12a AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er bare så trist at jeg ikke er i noens tanker. Og min mekaniske er å trekke meg vekk. Anonymkode: 3f57d...12a Ingen svar? Hvorfor? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:34 Skrevet torsdag kl 03:34 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen svar? Hvorfor? Anonymkode: 3f57d...12a Bare ta et eksempel. I går sendte jeg to meld fikk ikke svar. Si at disse ikke ville hatt kontakt og ikke ville svare meg som de ikke har gjort. Det er normal folkeskikk å svare. Hvorfor unnskyldes sånt? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 Skrevet torsdag kl 10:49 Ser at hele forumet har bestemt å ikke svare meg. Men da er vel det svar nok! Tusen takk dere! Sårende. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
Vendi Skrevet torsdag kl 10:57 Skrevet torsdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser at hele forumet har bestemt å ikke svare meg. Men da er vel det svar nok! Tusen takk dere! Sårende. Anonymkode: 3f57d...12a Nå synes jeg du bør gi deg. Du har 6 sider med kommunikasjon i denne tråden! Hvorfor prøver du å gi folk dårlig samvittighet for at de ikke har "svart" deg når du faktisk har fått mange svar? Du kan ikke kreve svar fra alle forumets brukere. Ikke mange av dem en gang. Dol er et lite forum sammenlignet med f.eks KG. Det betyr at det ikke er så mange aktive brukere her og derfor er det heller ikke stor aktivitet. Synes du burde være fornøyd med de svarene og den kommunikasjonen du allerede har fått. Hvis du ser etter så er de fleste tråder bare en side lange. Ikke det en gang. Og du har 6 sider! Skjerpings! 2 Siter
ISW Skrevet torsdag kl 12:26 Skrevet torsdag kl 12:26 Hei. Jeg forstår veldig godt at du har det vondt og at du har et behov for å lufte tunge følelser og tanker. Jeg er imidlertid litt redd for at du "suller" deg veldig inn i selvmedlidenhet og lager en del litt merkelige ideer om andre mennesker i tråder som dette. Spesielt dette med at mennesker er som dyr som skal hakke på de svakeste, synes jeg er en merkelig teori, og jeg deler ikke ditt syn i det hele tatt. Tvert imot synes jeg det er mye omsorg for de som har det tungt og vanskelig, og at Norge generelt er et varmt samfunn. Så er selvfølgelig spørsmålet: Hvilken hjelp er det man ønsker seg? Hvis man bruker 16 av døgnets 24 timer på gaming og aldri er utendørs og møter andre mennesker, så er det ikke rimelig å forvente at man kan lande en modellpen kjæreste som i tillegg er steinrik og snill. For all del, det kan skje, men det er ikke så sannsynlig. Jeg må medgå at jeg både ovenfor menn og kvinner får litt fnatt av en holdning av typen "jeg fortjener svar, jeg fortjener omsorg, jeg fortjener ditt og datt" - dessverre er det sånn at du må opp på hesten og jobbe for det i mange tilfeller. Jeg blir ofte sett på som en som har "greid meg" - men jeg har virkelig jobbet for det, til tross for en bedriten oppvekst og mye dårlige forutsetninger. Svært få blir egentlig født med sølvskje i munnen, selv om inntrykket mitt fra utsagene dine og til Everybody i tråden her er at svært mange av de som har lykkes, egentlig bare har flaks og ikke fortjener det. Skal man få svar her inne, så må man skrive om tema som engasjerer. Som sagt forstår jeg ditt behov for å ventilere og formidle at du har det tungt, men du kan ikke gi andre brukere her dårlig samvittighet for at du ikke får svar. Like lite som en enslig mann kan si "jeg krever kjæreste" og bli forbanna for at han ikke får det. Menneskelig interaksjon handler om å gi, ta, og gjøre seg fortjent til det. Nærmest uansett hva det handler om. 1 Siter
Osten Skrevet torsdag kl 14:09 Skrevet torsdag kl 14:09 Everybody skrev (23 timer siden): Dette er bare tull. Verden er ikke så rettferdig. Kanskje i din virkelighet men det gjelder langt fra alle. Enig. Verden er ikke rettferdig. Og de aller fleste mennesker er egoistiske. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:17 Skrevet torsdag kl 14:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser at hele forumet har bestemt å ikke svare meg. Men da er vel det svar nok! Tusen takk dere! Sårende. Anonymkode: 3f57d...12a Du har 6 sider med innlegg. Anonymkode: 0b156...245 0 Siter
psykedeliker Skrevet torsdag kl 15:16 Skrevet torsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser at hele forumet har bestemt å ikke svare meg. Men da er vel det svar nok! Tusen takk dere! Sårende. Du har ingen rett til å bli såret bare fordi andre mennesker setter grenser. Vi skylder deg ingenting. 0 Siter
Everybody Skrevet torsdag kl 15:24 Skrevet torsdag kl 15:24 Det er bare å grave litt i eldre filosofi så finner man menneskets sanne natur. 0 Siter
Everybody Skrevet fredag kl 04:20 Skrevet fredag kl 04:20 (endret) Mennesket er i bunn og grunn et villdyr som bare er temmet litt av sivilisasjon. Ta bort lov og orden, og det viser seg raskt. Endret fredag kl 04:20 av Everybody 1 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 09:18 Skrevet fredag kl 09:18 Everybody skrev (4 timer siden): Ta bort lov og orden, og det viser seg raskt. Nei, det kan slå begge veier, avhengig av mange faktorer. 0 Siter
Osten Skrevet fredag kl 10:15 Skrevet fredag kl 10:15 psykedeliker skrev (18 timer siden): Du har ingen rett til å bli såret bare fordi andre mennesker setter grenser. Vi skylder deg ingenting. Er det å bli såret en rett vi har? Er det ikke mer en konsekvens 0 Siter
Ftss Skrevet fredag kl 10:18 Skrevet fredag kl 10:18 Noen folk er rasshøl og behandler andre folk som dritt. Mens andre folk er rasshøl og blir behandla deretter. 1 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 10:35 Skrevet fredag kl 10:35 Osten skrev (12 minutter siden): Er det å bli såret en rett vi har? Det er ikke en spesifikk juridisk rettighet, men det følger logisk av bl.a. definisjonen av kvalifiserte krenkelser. Men uansett kommer ikke den definisjonen til anvendelse i dette tilfellet, for her har trådstarter mange muligheter til å endre egne reaksjoner og handlingsmønstre - som hun velger å ikke benytte seg av. 0 Siter
Osten Skrevet fredag kl 11:40 Skrevet fredag kl 11:40 psykedeliker skrev (1 time siden): Det er ikke en spesifikk juridisk rettighet, men det følger logisk av bl.a. definisjonen av kvalifiserte krenkelser. Men uansett kommer ikke den definisjonen til anvendelse i dette tilfellet, for her har trådstarter mange muligheter til å endre egne reaksjoner og handlingsmønstre - som hun velger å ikke benytte seg av. Men da er det et valg å bli såret, ikke en rett 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 11:42 Skrevet fredag kl 11:42 Osten skrev (1 minutt siden): Men da er det et valg å bli såret, ikke en rett Riktig, det er det uansett. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.