AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Teknisk sett har du rett til det, ja. Men du har ikke rett til at det skal tas hensyn til dine følelser, med mindre du har vært utsatt for kvalifiserte krenkelser. Hva med at det blir skrevet at jeg gir andre dårlig samvittighet da? Hva mener du er kvalifisert krenkelse? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med at det blir skrevet at jeg gir andre dårlig samvittighet da? Hva mener du er kvalifisert krenkelse? Anonymkode: 3f57d...12a Jeg kan bli såret, men jeg må ikke gi andre dårlig samvittighet? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mye her viser forskjellen på folk og hvordan det er greit å behandle noen og ikke andre! Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye her viser forskjellen på folk og hvordan det er greit å behandle noen og ikke andre! Nå projiserer du, så da gidder jeg ikke svare på de andre spørsmålene dine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (6 minutter siden): Nå projiserer du, så da gidder jeg ikke svare på de andre spørsmålene dine. Hadde vært hyggelig om du ville, men… Blir gjort mot meg der de sier ting jeg aldri har ment. Bare i dette innlegget her. Og hvorfor er andres følelser viktigere enn mine? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.