AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Uten tvil er det sant. Husker bare fra barneskolen at de som ropte høyest bestemte. Jeg var veldig rolig og innadvendt og ble aldri hørt. Og dette har bare fortsatt opp igjennom som litt eldre også. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Blir du behandler dårlig av ALLE må du gå i deg selv. Anonymkode: 24a1b...696 Da er det min feil? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg ærlig spørre hvorfor det plager deg? Det er ikke samme tema. Og det er tråder folk svarer i. Så hvorfor? Om det plager kan du ikke bare hoppe over dem. Eller er det brukeren som plager deg? Anonymkode: 3f57d...12a Dette kan dere svare på? Hva er egentlig problemet her? Om temaene jeg skriver er uinteressant hopp over. Det er ikke sånn at jeg skriver med meg selv. Og synes det sårer å ville ha temaene mine vekk. Det er ikke de samme. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uten tvil er det sant. Husker bare fra barneskolen at de som ropte høyest bestemte. Jeg var veldig rolig og innadvendt og ble aldri hørt. Og dette har bare fortsatt opp igjennom som litt eldre også. Anonymkode: 3f57d...12a Helvetes dritt hjerne og dritt nervesystem som ble skapt så misslykket. Jeg også har hatet disse egenskapene hos meg. 1 Siter
Everybody Skrevet 22. april Skrevet 22. april De fleste har begrenset empati og lav refleksjon. Når de ser en person de ser på som ufarlig så tenker de at de kan si og gjøre hva de vil mot den personen fordi han ikke vil slå hardt tilbake eller konfrontere dem. Empatien deres skrur seg ofte helt av når de møter en ufarlig person fordi de mener han ikke teller like mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Everybody skrev (7 timer siden): De fleste har begrenset empati og lav refleksjon. Når de ser en person de ser på som ufarlig så tenker de at de kan si og gjøre hva de vil mot den personen fordi han ikke vil slå hardt tilbake eller konfrontere dem. Empatien deres skrur seg ofte helt av når de møter en ufarlig person fordi de mener han ikke teller like mye. Så rett! Kjenner meg ihvertfall igjen idet både her og i livet generelt. Synd at det er sånn. Noen skal ikke bli behandlet bra. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rett! Kjenner meg ihvertfall igjen idet både her og i livet generelt. Synd at det er sånn. Noen skal ikke bli behandlet bra. Anonymkode: 3f57d...12a Se og i dyrelivet de hakker i hel den svake kyllingen. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Se og i dyrelivet de hakker i hel den svake kyllingen. Anonymkode: 3f57d...12a Men det er du som bestemmer om du vil være et offer eller herre i ditt eget liv. Anonymkode: f1dd7...2ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men det er du som bestemmer om du vil være et offer eller herre i ditt eget liv. Anonymkode: f1dd7...2ab Man kan bestemme hva man spiser osv, men hvordan andre behandler en kan man lite styre. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kan bestemme hva man spiser osv, men hvordan andre behandler en kan man lite styre. Anonymkode: 3f57d...12a Annet spm er også hvordan man er mot den som blir behandlet dårlig. Hopper man på å blir lik eller støtter man den? Mange hoppet på eller ser på. Ingen vil blande seg eller stå opp for de svake. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man kan bestemme hva man spiser osv, men hvordan andre behandler en kan man lite styre. Anonymkode: 3f57d...12a Hvordan folk behandler deg avhenger ofte av hvordan du behandler dem. Anonymkode: f1dd7...2ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan folk behandler deg avhenger ofte av hvordan du behandler dem. Anonymkode: f1dd7...2ab Hvordan det? Jeg behandler folk fint. Men du jeg ikke gjør det? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan det? Jeg behandler folk fint. Men du jeg ikke gjør det? Anonymkode: 3f57d...12a Du har fått så mange tilbakemeldinger om dette tidligere. Jeg gidder ikke svare deg mer, for du spør jo bare de samme spørsmålene igjen uansett. Anonymkode: f1dd7...2ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har fått så mange tilbakemeldinger om dette tidligere. Jeg gidder ikke svare deg mer, for du spør jo bare de samme spørsmålene igjen uansett. Anonymkode: f1dd7...2ab Annet spm er også hvordan man er mot den som blir behandlet dårlig. Hopper man på å blir lik eller støtter man den? Mange hoppet på eller ser på. Ingen vil blande seg eller stå opp for de svake. Svar gjerne på dette? Hva du gjør? Det kan jeg ikke styre om du ikke vil svare meg mer. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Annet spm er også hvordan man er mot den som blir behandlet dårlig. Hopper man på å blir lik eller støtter man den? Mange hoppet på eller ser på. Ingen vil blande seg eller stå opp for de svake. Svar gjerne på dette? Hva du gjør? Det kan jeg ikke styre om du ikke vil svare meg mer. Anonymkode: 3f57d...12a Nei, jeg gidder ikke svare deg mer. Du har bestemt deg for at verden er fæl, alle mennesker er egoister, det finnes ikke gode mennesker og det er veldig, veldig synd på deg. Mer synd på deg enn alle andre. Slikt orker jeg ikke omgås, verken på nett eller in real life. Ikke skjønner jeg hvorfor du gidder henge på forum heller, når du synes vi alle er så slemme likevel. Anonymkode: f1dd7...2ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, jeg gidder ikke svare deg mer. Du har bestemt deg for at verden er fæl, alle mennesker er egoister, det finnes ikke gode mennesker og det er veldig, veldig synd på deg. Mer synd på deg enn alle andre. Slikt orker jeg ikke omgås, verken på nett eller in real life. Ikke skjønner jeg hvorfor du gidder henge på forum heller, når du synes vi alle er så slemme likevel. Anonymkode: f1dd7...2ab Nå ble jeg lei meg og såret. Når du sier det så blir du lik dem som går fra meg. Så du bekrefter bare det og forstår dem. Trist at du ikke vil svare meg mer! Ja, jeg er ikke glad så om det er grunn så. Er vant til det nå! Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå ble jeg lei meg og såret. Når du sier det så blir du lik dem som går fra meg. Så du bekrefter bare det og forstår dem. Trist at du ikke vil svare meg mer! Ja, jeg er ikke glad så om det er grunn så. Er vant til det nå! Anonymkode: 3f57d...12a Skjønner at alle har det bedre uten meg både på nett og in real life. Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
Everybody Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan folk behandler deg avhenger ofte av hvordan du behandler dem. Anonymkode: f1dd7...2ab Dette er bare tull. Verden er ikke så rettferdig. Kanskje i din virkelighet men det gjelder langt fra alle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Everybody skrev (42 minutter siden): Dette er bare tull. Verden er ikke så rettferdig. Kanskje i din virkelighet men det gjelder langt fra alle. Det er ikke tull selv om det finnes unntak. Og sånn generelt - hvis man synes at alle mennesker rundt en er fæle, så bør man se litt på seg selv. Da er man jo selv den eneste fellesnevneren. Anonymkode: f1dd7...2ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke tull selv om det finnes unntak. Og sånn generelt - hvis man synes at alle mennesker rundt en er fæle, så bør man se litt på seg selv. Da er man jo selv den eneste fellesnevneren. Anonymkode: f1dd7...2ab Så de som blir dårlig behandlet har seg selv å takke da! Uansett hva. Bare ta et eksempel. I går sendte jeg to meld fikk ikke svar. Si at disse ikke ville hatt kontakt og ikke ville svare meg som de ikke har gjort. Det er normal folkeskikk å svare. Hvorfor unnskyldes sånt? Anonymkode: 3f57d...12a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.