Gå til innhold

Mette-Marit ankom offisielt oppdrag med pustemaske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Problemet er, du kan ha alvorlig lungesykdom og trenge maske, eller ikke trenge maske. Så det er ikke bevis/faktum for noe som helst.

Ja normalt sett er det faktum, ingen normale folk gidder å gå med maske uten grunn for morros skyld, men her er det tegn på at dette ikke er en normal person, og da ryker den logikken. 

Anonymkode: 0b45b...c46

sykdommen hennes foreverret seg i fjor høst. det er derfor hun trenger maske. 

hun hadde nok ikke gått med maske uten grunn, du ser bare hva folk spyr ut av seg av ekle kommentarer her.

Anonymkode: ca4f3...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

sykdommen hennes foreverret seg i fjor høst. det er derfor hun trenger maske. 

hun hadde nok ikke gått med maske uten grunn, du ser bare hva folk spyr ut av seg av ekle kommentarer her.

Anonymkode: ca4f3...0c8

Godt mulig-

En kan kalle folk ekle etc, problemet er når en mister troverdighet da er det et stort problem, sånn er det for alle folk. Hvis rollen krever troverdighet, og en mister troverdighet, da blir det bare tull. Trist situasjon uansett hva.

Anonymkode: 0b45b...c46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Den knytes til både røyking og kokainbruk.

Anonymkode: fcc87...5b6

Jeg har og en lungesykdom og den fikk jeg uten at jeg røykte. Og den kan en også få av røyk. MM var maks uheldig for det står at det er kun en undergruppe som utvikler lungefibrose. 

Anonymkode: f857d...ac1

Skrevet
Osten skrev (3 timer siden):

Hun står ikke på venteliste nå, men blir tilstanden verre kan det bli aktuelt

De har vel sagt at hun nå gjennomgår utredning med tanke på transplantasjon. Når utredningen er ferdig, så settes hun sannsynligvis på liste. 

Skrevet
Lady HM skrev (2 timer siden):

Hun hadde ikke pustemaske!

Jeg lurer på hvem som har funnet på at de skulle kalle dette en "pustemaske" - hva nå det skulle bety. 

Skrevet
Trinity80 skrev (2 timer siden):

Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. 

Tenker det samme, men også: flere ting kan være sant samtidig, - ja hun er alvorlig syk (sannsynligvis selvpåført) og de bruker sykdommen for å sanke sympati. Det kvalmefremkallende absurde er at hun beveger seg i offentligheten som om ingenting hadde skjedd. Hadde hun hatt et gram av skamfølelse i seg, hadde hun trukket seg fra alle verv i forgårs. Kronprinsen og resten av gjengen pisser på folkets følelser rett og slett, de fleste av oss vil ikke ha henne som dronning, mens de med frekkhetens nådegave  krever både at hun skal få dronningtittel, men også at hun skal få lov til å representere oss som et  normalt dronningemne. Det er ingen konsekvenser for Mette-Mette-Marit eller kongehuset, hverken i form av økt transparens eller økt anstendighet.

Anonymkode: 0bee4...d9b

Skrevet
Trinity80 skrev (3 timer siden):

Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. 

Jeg har ikke noe tro på at dette er et PR-tiltak. Ser ingen grunn til å betvile at hun trenger oksygentilførsel. 

At hun igjen deltar i offentlige sammenhenger, kan godt ha sammenheng med en vurdering av hva som kan fremme statusen til kronprinsparet - men jeg tror ikke bruk av oksygen er en del av forsøket på å gjenreise kjerringa. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...