Gå til innhold

Mette-Marit ankom offisielt oppdrag med pustemaske

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker det er umulig for oss å vite hva som er realiteten

Og nettopp det er alvorlig, at hun har et så alvorlig omdømmeproblem pga Epstein-skandalen, at folket er i tvil om hun faktisk trenger oksygentilførselen eller bruker den kun for sympati. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
knas skrev (3 minutter siden):

Og nettopp det er alvorlig, at hun har et så alvorlig omdømmeproblem pga Epstein-skandalen, at folket er i tvil om hun faktisk trenger oksygentilførselen eller bruker den kun for sympati. 

Spot on.

Anonymkode: 0bee4...d9b

Skrevet
Vhanja skrev (26 minutter siden):

Jeg tenker det er umulig for oss å vite hva som er realiteten. 

Dvs, vi vet hun har en alvorlig lungesykdom, det er hevet over enhver tvil. Men dessverre har jeg blitt mer kynisk etterhvert som ting har utfoldet seg, og ser ikke bort fra at dette kan både være gjort av nødvendighet og være kalkulert. Vi vet ikke.

Selv har jeg vært nede i 28% lungekapasitet uten å ha hatt behov for, eller fått anbefalt, en slik innretning. Uten at det trenger si noe siden vi ikke lider av det samme.

Siden hun gjennomgår transplantasjonsutredning, så vil hun også være avhengig av oksygentilførsel - det ligger i kriteriene for å bli henvist til transplantasjonsutredning. 

Jeg synes at Mette Marit bør kritiseres for andre ting enn at hun bruker nødvendige hjelpemidler for å klare å puste. 

Skrevet
frosken skrev (1 minutt siden):

Siden hun gjennomgår transplantasjonsutredning, så vil hun også være avhengig av oksygentilførsel - det ligger i kriteriene for å bli henvist til transplantasjonsutredning. 

Jeg synes at Mette Marit bør kritiseres for andre ting enn at hun bruker nødvendige hjelpemidler for å klare å puste. 

Helt enig!  

Nicklusheletida
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Hva gjør en ikke for å få sympati og skifte fokus fra Epstein til stkdom?

Hun står oppreist. Hun tok ikke en Jagland for å slippe unna. 

Nicklusheletida
Skrevet
knas skrev (58 minutter siden):

For meg er dette ganske enkelt. Forteller du sannheten og det ikke er mer å tilføye, så står du med rak rygg og lar mobben herje fra seg. 

Velger man en Jagland har man noe å skjule. 

Skrevet
6 minutes ago, Nicklusheletida said:

For meg er dette ganske enkelt. Forteller du sannheten og det ikke er mer å tilføye, så står du med rak rygg og lar mobben herje fra seg. 

Tror du må se intervjuet på nytt. Hun sa ingenting, husket ingenting, ville ikke svare på noenting. (PR-hus desgined løgn/manipulering)

Hadde hun sagt sannheten kunne vi muligens gått videre, men hun leker med dere naive idioter, og det er ganske irriterende å observere utenfra.

Dette er en diagnose, og ikke lov å debattere, men det er veldig åpenbart og hele greia er tragisk.

Haakon må ta ansvar og spare Norge for dette, si kona trekker seg fra offentligheten for å hjelpe familien og sykdommen hennes, også representerer han kongehuset alene med kidsa, så går vi videre. 

Ja det er synd på henne for hennes sykdom, og sønn som nok er belastende, men det er ingen menneskerett å representere Norge som dronning.

Hvordan hun har latt sønnen herje med kongeriket er også et massivt problem, for mange ofre, og for hennes omdømme.

Anonymkode: 0b45b...c46

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du må se intervjuet på nytt. Hun sa ingenting, husket ingenting, ville ikke svare på noenting. (PR-hus desgined løgn/manipulering)

Hadde hun sagt sannheten kunne vi muligens gått videre, men hun leker med dere naive idioter, og det er ganske irriterende å observere utenfra.

Dette er en diagnose, og ikke lov å debattere, men det er veldig åpenbart og hele greia er tragisk.

Haakon må ta ansvar og spare Norge for dette, si kona trekker seg fra offentligheten for å hjelpe familien og sykdommen hennes, også representerer han kongehuset alene med kidsa, så går vi videre. 

Ja det er synd på henne for hennes sykdom, og sønn som nok er belastende, men det er ingen menneskerett å representere Norge som dronning.

Hvordan hun har latt sønnen herje med kongeriket er også et massivt problem, for mange ofre, og for hennes omdømme.

Anonymkode: 0b45b...c46

Etter alle overskrifter i media, så var det nok mange som hadde bygget opp en spenning og håpet på noen saftige detaljer. Men hvis de ikke finnes, så finnes de ikke og du fikk ikke tilfredsstilt behovet ditt. 

Sønnen er et kapittel for seg selv og det må han selv ta ansvar for. 

Bare vent. Om litt tid er det mange som vil ha MM som dronning. Først skal hun rives ned og så skal hun bygges opp. 

Skrevet
nachnoo skrev (2 timer siden):

Hva gjør en ikke for å få sympati og skifte fokus fra Epstein til stkdom?

Er dette noe du vet eller noe du velger å tro?

Det er en drøy anklage. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...