AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er deprimert og isolerer meg mer og mer. Tar lite kontakt med venner og familie. Er redd for å treffe kjente på gaten/butikken. Anonymkode: c053b...abd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk sosial angst av å ha blitt mobbet gjennom hele grunnskolen. Ble bedre gjennom å trosse angsten og bli aktiv innenfor de tingene jeg ønsket å gjøre, men ikke våget. Anonymkode: 449f3...f2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk sosial angst av å ha blitt mobbet gjennom hele grunnskolen. Ble bedre gjennom å trosse angsten og bli aktiv innenfor de tingene jeg ønsket å gjøre, men ikke våget. Anonymkode: 449f3...f2a Så bra! Er du helt kvitt angsten? Anonymkode: c053b...abd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra! Er du helt kvitt angsten? Anonymkode: c053b...abd Nei, ikke helt. Men mye bedre. Anonymkode: 449f3...f2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, ikke helt. Men mye bedre. Anonymkode: 449f3...f2a Du er kjempegod! Har du andre psykiske helseutfordringer? Anonymkode: c053b...abd 0 Siter
Everybody Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Ja jeg begynte på Efexor. Det hjalp en del. 0 Siter
krøll9 Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden (endret) Ja. Jeg er fullstendig kvitt all sosial angst. Kunne kanskje tvert om hatt godt av å få lagt på noe nytt filter tror jeg 🤔 Tror jeg er kvitt det pga bruk av AD og "modusskifte". Er på en måte sånn nå at jeg ikke kan relatere til angst. Men blir jeg deprimert igjen, sånn skikkelig, så tilsier all erfaring at jeg vil bli som du er nå. Behandle din depresjon, så vil vel angsten bedres også. Eller er du alltid slik i alle modi? Endret 13 minutter siden av krøll9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.