AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Veldig merkelig, men jeg datet en fyr for 2år siden. Verken hørt eller sett noe fra han etter dette. Inatt drømte jeg at han pratet til meg og om morgenen idag plinget det et varsel, da dukket han opp som venneforespørsel på facebook. Vi har én felles venn, men uavhengig av det så drømte jeg om han inatt. Helt tilfeldig? Jeg har ofte slik at jeg merker noen skal kjøre forbi, å jammen kjører personen forbi meg like etter. Det dukker opp spesifike ting i hodet som skje like etterpå. Anonymkode: 27cfb...afc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Problemet med slike ting er at vi glemmer alle de gangene vi drømte om noen eller tenkte på noen uten at de dukket opp rett etterpå. Så vi husker bare de gangene det stemte. Anonymkode: 94c26...bdb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg spilte bingo og hadde dårlig råd. Jeg ba til Gud om å vinne og jeg vant stort. Jeg ble bønnhørt!!! Kanskje ikke for alle de andre gangene skjedde det ikke og det var mange så statistisk måtte det jo skje en gang. 🤩 Anonymkode: 3ab8c...1a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.