AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Alle er redd for barna sine, at noe skal skje de. Jeg hadde en opplevelse med mitt første barn. Bare ett år var hun, å måtte inn på akutten og narkose. Jeg var bare 20år Nå 18år etter har jeg to barn til. De skal bli med faren på ferie i sommer og minsten på 10 sier han skal bade alene. Dette har ødelagt meg inni og gruer meg helt villt! Jeg vet det er helt hysterisk av meg, men jeg må ha terapi for redselen min. Hver dag tenker jeg, tenk hvis. Passer på at guttungen sykler unna trafikken og har mange ganger måtte ta meg sammen når han skal over vei. Vann er min største skrekk. Hva tenker dere? Slitsomt dette 🥹 Anonymkode: f8616...25e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle er redd for barna sine, at noe skal skje de. Jeg hadde en opplevelse med mitt første barn. Bare ett år var hun, å måtte inn på akutten og narkose. Jeg var bare 20år Nå 18år etter har jeg to barn til. De skal bli med faren på ferie i sommer og minsten på 10 sier han skal bade alene. Dette har ødelagt meg inni og gruer meg helt villt! Jeg vet det er helt hysterisk av meg, men jeg må ha terapi for redselen min. Hver dag tenker jeg, tenk hvis. Passer på at guttungen sykler unna trafikken og har mange ganger måtte ta meg sammen når han skal over vei. Vann er min største skrekk. Hva tenker dere? Slitsomt dette 🥹 Anonymkode: f8616...25e Har du GAD eller lignende? Det må uansett være slitsomt, både for deg og ikke minst barna dine. Håper du er bevisst på å overføre irrasjonell frykt over på dem eller hemme dem i sunn livsutfoldelse. Anonymkode: 85617...05b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Alle er redd for barna sine, at noe skal skje de. Jeg hadde en opplevelse med mitt første barn. Bare ett år var hun, å måtte inn på akutten og narkose. Jeg var bare 20år Nå 18år etter har jeg to barn til. De skal bli med faren på ferie i sommer og minsten på 10 sier han skal bade alene. Dette har ødelagt meg inni og gruer meg helt villt! Jeg vet det er helt hysterisk av meg, men jeg må ha terapi for redselen min. Hver dag tenker jeg, tenk hvis. Passer på at guttungen sykler unna trafikken og har mange ganger måtte ta meg sammen når han skal over vei. Vann er min største skrekk. Hva tenker dere? Slitsomt dette 🥹 Anonymkode: f8616...25e Medisiner kan hjelpe mye, har du fått terapi? Anonymkode: 8e7d0...4a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.