Gå til innhold

Sliter så med frykt og angst rundt barna mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle er redd for barna sine, at noe skal skje de. Jeg hadde en opplevelse med mitt første barn. Bare ett år var hun, å måtte inn på akutten og narkose. Jeg var bare 20år 

Nå 18år etter har jeg to barn til. 

De skal bli med faren på ferie i sommer og minsten på 10 sier han skal bade alene. Dette har ødelagt meg inni og gruer meg helt villt! Jeg vet det er helt hysterisk av meg, men jeg må ha terapi for redselen min. Hver dag tenker jeg, tenk hvis. Passer på at guttungen sykler unna trafikken og har mange ganger måtte ta meg sammen når han skal over vei. Vann er min største skrekk. Hva tenker dere? Slitsomt dette 🥹

Anonymkode: f8616...25e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle er redd for barna sine, at noe skal skje de. Jeg hadde en opplevelse med mitt første barn. Bare ett år var hun, å måtte inn på akutten og narkose. Jeg var bare 20år 

De skal bli med faren på ferie i sommer og minsten på 10 sier han skal bade alene. Dette har ødelagt meg inni og gruer meg helt villt! Jeg vet det er helt hysterisk av meg, men jeg må ha terapi for redselen min. Hver dag tenker jeg, tenk hvis. Passer på at guttungen sykler unna trafikken og har mange ganger måtte ta meg sammen når han skal over vei. Vann er min største skrekk. Hva tenker dere? Slitsomt dette 🥹

Har du GAD eller lignende? Det må uansett være slitsomt, både for deg og ikke minst barna dine. Håper du er bevisst på å overføre irrasjonell frykt over på dem eller hemme dem i sunn livsutfoldelse. 

Anonymkode: 85617...05b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Medisiner kan hjelpe mye, har du fått terapi?

Anonymkode: 8e7d0...4a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...