AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:07 Skrevet onsdag kl 23:07 En kjæreste. Tenk å ha en som hadde hatt meg kjær. Og i min drøm en som aldri sviktet. Hva med deg? Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 23:26 Skrevet onsdag kl 23:26 Skjønner det. Jeg har lyst å være frisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:22 Skrevet torsdag kl 00:22 stjernestøv skrev (54 minutter siden): Skjønner det. Jeg har lyst å være frisk. Det forstår jeg godt! Håper det er noe midlertidig som går over. Er ikke frisk her heller. Så skjønner deg. Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:36 Skrevet torsdag kl 00:36 Bare sår fortvilelse i natten. Hvorfor er livet så vanskelig? Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 00:37 Skrevet torsdag kl 00:37 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det forstår jeg godt! Håper det er noe midlertidig som går over. Er ikke frisk her heller. Så skjønner deg. Anonymkode: fde9f...f4d Det varer nok livet ut sikkert. Å synd du er syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 00:38 Skrevet torsdag kl 00:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare sår fortvilelse i natten. Hvorfor er livet så vanskelig? Anonymkode: fde9f...f4d Det skal visst være vanskelig, vi er her på jorden for å lære tror jeg. Vi har glemt vår livsplan. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:52 Skrevet torsdag kl 00:52 stjernestøv skrev (12 minutter siden): Det skal visst være vanskelig, vi er her på jorden for å lære tror jeg. Vi har glemt vår livsplan. Tror du det er det vi skal? Livet føles meningsløst og trist i grunn. En smule mørk her nå. Beklager! Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:52 Skrevet torsdag kl 00:52 stjernestøv skrev (14 minutter siden): Det varer nok livet ut sikkert. Å synd du er syk. Det var ikke kjekt å høre! Håper at det ikke gjør det! Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:08 Skrevet torsdag kl 01:08 stjernestøv skrev (28 minutter siden): Det skal visst være vanskelig, vi er her på jorden for å lære tror jeg. Vi har glemt vår livsplan. Om det er læring vi skal har jeg ihvertfall lært mange harde lekser. Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 01:36 Skrevet torsdag kl 01:36 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tror du det er det vi skal? Livet føles meningsløst og trist i grunn. En smule mørk her nå. Beklager! Anonymkode: fde9f...f4d Ok syns det da, det blir vel bedre om du er deprimert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 01:36 Skrevet torsdag kl 01:36 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det var ikke kjekt å høre! Håper at det ikke gjør det! Anonymkode: fde9f...f4d Nei litt kjedelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 01:37 Skrevet torsdag kl 01:37 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Om det er læring vi skal har jeg ihvertfall lært mange harde lekser. Anonymkode: fde9f...f4d Ja samme her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 Skrevet torsdag kl 12:19 stjernestøv skrev (10 timer siden): Ok syns det da, det blir vel bedre om du er deprimert. Har kanskje noe av det også, men er ikke det som er problemet. Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:20 Skrevet torsdag kl 12:20 stjernestøv skrev (10 timer siden): Nei litt kjedelig. Det skjønner jeg! Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:20 Skrevet torsdag kl 12:20 Glitter skrev (5 timer siden): Være frisk og ikke være ensom. Forstår det. Håper det blir bedre. Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 Skrevet torsdag kl 12:22 Flere som har lyst å dele? Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:40 Skrevet torsdag kl 12:40 God psykisk helse og trygghet for meg og barna mine. Anonymkode: 6f529...118 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:44 Skrevet torsdag kl 13:44 Slank kropp, reise utelandsk eller i Norge. Anonymkode: 8d7f3...b98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:46 Skrevet torsdag kl 13:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slank kropp, reise utelandsk eller i Norge, jobb. Anonymkode: 8d7f3...b98 Anonymkode: 8d7f3...b98 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.