AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Føler kanskje lite forståelse over hvor vanskelig situasjon jeg er i. Og hvor ille det påvirker meg. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
Sakura Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så enig! Kan ikke forstå sånt. Anonymkode: 8ea04...09a Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sakura skrev (2 minutter siden): Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. Samme her! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sakura skrev (4 minutter siden): Nei, jeg hadde savnet de,er ofte grunner for barnet eller foreldrene ikke har kontakt. Hva ville vært grunnen? Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 18.22): Ikke hatt kontakt med barnet ditt i si 6 mnd? Og hvorfor? Anonymkode: 8ea04...09a Nei aldri. Må ha ofte kontakt med dem og vi har et nært forhold. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (15 minutter siden): Nei aldri. Må ha ofte kontakt med dem og vi har et nært forhold. Så fint! Jeg forstår det ikke selv. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så fint! Jeg forstår det ikke selv. Anonymkode: 8ea04...09a Ja, vi har alltid vært nær hverandre og det er jeg glad for, så på noen gamle bilder nå og de var veldig glad i besta sin og i oppveksten. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ja, vi har alltid vært nær hverandre og det er jeg glad for, så på noen gamle bilder nå og de var veldig glad i besta sin og i oppveksten. Herlig! Det er jo familie og relasjoner som er livet. Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herlig! Det er jo familie og relasjoner som er livet. Anonymkode: 8ea04...09a Og heldig! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Ja, vi har alltid vært nær hverandre og det er jeg glad for, så på noen gamle bilder nå og de var veldig glad i besta sin og i oppveksten. Sånn alle skulle hatt det! Men livet er ikke rettferdig! Anonymkode: 8ea04...09a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Herlig! Det er jo familie og relasjoner som er livet. Anonymkode: 8ea04...09a Ja det er jo det, det er fint ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.